adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Muresul din Targu Mures 4 grade grade grade grade

Targu Mures , str. Zagazului, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.3/10 Bine
8 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 8).

record_voice_over Personal:8.3
insert_emoticon Servicii:8
lightbulb_outline Curățenie:8.3
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:8.5
location_on Localizare:8.3

Recenziile pensiunii Muresul din Targu Mures


   Gunther Rudolf din Deva
nota: 9.5
schedule sejur: 27.10.2016 - 28.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare excelenta, zona frumoasa, atmosfera de familie, personal foarte operativ, patroni de nota 10 !
thumb_down
Aprecieri negative:
Neavind restaurant , distanta putin cam mare catre unitati de servire a mesei, sau unitati alimentare.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru apreciere.
   Dana Diana din Arad
nota: 4.2
schedule sejur: 02.11.2016 - 05.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat la sosire
.Atat.Nu recomand aceasta pensiune.Personal aproape inexistent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inca de la sosire am gasit poarta inchisa , a trebuit sa sun unde făcusem rezervarea ca sa iasa cineva sa mi deschida..am fost incasati din prima, primirea a facut o dna care face curat..nu ni s a facut curatenie nici intr o zi din cele 3 si nici nu ni s au schimbat prosoapele..mai mult seara cand ajungeam am fost chestionate de proprietara pe unde umblam toata ziua (noi fiind in interes de serviciu la o conferință)..cu toate ca pensiunea are 4 stele e de 2..am auzit felul in care s-a spalat domnul din camera alăturata deci orice miscare a sa...pe sub usa de la camera intra liniștit 3 degete..căldura se porneste seara putin si dimineata la fel..Nu mi a placut această pensiune..Motiv pt care n-o recomand..Am facut rezervarea inainte cu o luna jumate si voiau sa ne incaseze mai mult pana cand i-am zis ca nu e posibil pt ca rezervarea am facut o la 100 roni nu la 130...deci la 3 nopti mai plateam una...
O alta chestiune este rudimentarul personalului.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pret,curatenie si numarul de stele
Răspunsul unității:
Va multumim pentru rezervarea dumneavoastra la Pensiunea `Muresul` si pentru timpul acordat evaluarii proprietatii noastre.Consideram fiecare recenzie utila in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor noastre.Orice nemultumire ati avut in timpul sejurului la unitatea noastra (curatenie, prosoape, caldura, etc.) putea fi rezolvata printr-o simpla semnalare personalului unitatii a carui prezenta a fost discreta (pentru a nu genera `interogatorii`) dar cu siguranta permanenta.Clasificarea unei unitati de cazare (stele sau margarete) si numarul acestora se face de catre Autoritatea Nationala de Turism, alte clasificari sunt doar pareri personale in necunostinta de cauza.Ar fi ideal totusi sa putem si noi (unitatile de cazare) sa putem acorda stele sau margarete clientilor nostri.Ar fi un subiect interesant.
   Laurentiu Cristian din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 13.10.2016 - 17.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare, locatie, confortul camerei, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi bine sa se poata servi masa la pensiune.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru apreciere.
   Swen din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul
Răspunsul unității:
Va multumim pentru timpul acordat evaluarii proprietatii noastre.
   Alex-dan din Cluj-napoca
nota: 8.7
schedule sejur: 08.05.2015 - 10.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie buna
pret excelent
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au servicii de curatatorie, calcatorie rufe
   Szabolcs din Cluj-napoca
nota: 8.7
schedule sejur: 09.05.2015 - 10.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, frumos, pat confortabil, Wi-Fi functional si de mare viteza.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa minibar in camera
   Alexandra D. din Tasca , Jud. Neamt
nota: 9.7
schedule sejur: 13.03.2015 - 16.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Minifrigider in camera
Aproape de centrul orasului
Curatenie , confort !
thumb_down
Aprecieri negative:
Dusul nu era curatat complet ...( era infundat )
Ar fi foarte bun un cuptor cu microunde in camera !!
Nu mi s-a luat avans desi am solicitat. Dar atata timp cat camera a fost rezervata nu am acordat atata importanta.
   Stir din Cluj-napoca
nota: 6.8
schedule sejur: 03.03.2015 - 04.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort in camere,personal amiabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Se răspunde foarte greu la nr. de telefon afisat pe site, eu am sunat 2 zile la rând sa confirm rezervarea făcute pe site.
as sugera adăugarea unui contact in plus.
CONTACT UNITATE
Pop Ovidiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,