adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Muresul din Targu Mures 3 grade grade grade

Targu Mures , str. Zagazului, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile camerei de închiriat Muresul din Targu Mures


   Irina din Chisinau
nota: 10
schedule sejur: 13.12.2016 - 14.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comod, comfortabil, personal calificat. In viitor doresc sa ma stam la ei
thumb_down
Aprecieri negative:
La moment nu am gasit
Răspunsul unității:
Vă mulțumim pentru apreciere!
   Laura din Sibiu
nota: 4.7
schedule sejur: 27.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea era aproape de Complexul Weekend! Atât!
thumb_down
Aprecieri negative:
Am ajuns la Pensiunea Mureșul in data de 27/08, făcusem rezervare atât online cât și telefonic. Cererea era simplă: o cameră cu pat dublu(pentru mine și soțul). Mi-i s-a confirmat telefonic că au cameră disponibilă la prețul de 100 de Ron.
Am ajuns la locul cu pricina, am fost întâmpinați de recepționeră care după ce mi-a prelucrat datele, mi-a dat cheile de la o cameră. Am urcat până la ultimul etaj, căci acolo se afla camera si am văzut cu stupoare că e o cameră cu 2 paturi. Am coborât la recepție crezând că e o neînțelegere. Recepționera a început să dea telefoane și să facă verificări. Mi-a spus chiar că eu am solicitat camera 32. Comic, mai ales pentru că nu aveam de unde să știu cum sunt numerotate camerele lor...
În cele din urmă ni-i s-au dat cheile se la camera nr 2, o cameră mică, mai mică decât cea cu 2 paturi. Trecând peste acestea, am dus bagajele înăuntru, pentru ca în 30de sec să ne trezim din nou cu recepționera la ușă, spunând că, această cameră ne costă 130 lei, nu 100.
Deja totul devenea o glumă proastă. După încă 1 telefon dat, recepționera și-a cerut scuze pentru neînțelegere...
Credeam că totul are să se termine aici, dar nu...Camera era deplorabilă: parchetul era murdar, baia era curățată în grabă...pe chiuvetă zăceau 2 pahare murdare și ele...Am zis că pentru o noapte nu avem de gând să ne mai enervăm, nici eu, nici soțul...Am preferat să ieșim cât mai repede din minunata pensiune și să ne întoarcem numai să dormim...noaptea am observat că cearșaful de pat și plicul pilotei erau pătate... Experiența a fost nemaipomenită...nu ne vom mai întoarce niciodată la așa ceva...PS: 4 stele? Poate -4!
Răspunsul unității:
Stimata Radu Laura, Va multumim pentru rezervarea dumneavoastra la Camere de Inchiriat “Muresul” 3* si pentru timpul acordat evaluării proprietății noastre.Consideram toate recenziile clientilor nostri utile pentru a ne imbunatatii calitatea serviciilor noastre.Ca urmare a recenziei dumneavoastra, unitatea noastra doreste totusi sa foloseasca dreptul la replica si sa puncteze cateva aspecte:
1.Unitatea Camere de Inchiriat “Muresul” 3* din Targu Mures (unitate unde s-a primit solicitarea de rezervare din partea dumneavoastra) dispune de 9 camere din care 1 camera single si 8 camere double twin (adica 2 paturi separate) asa cum sunt prezentate la sectiunea Camere & Tarife cazare in momentul in care un client doreste sa faca o rezervare on-line.Cu toate acestea, unitatea nostra a remediat neantelegerea si a oferit o alta camera la Pensiunea “Muresul” 4*, unitate care dispune si de camere duble matrimoniale ( cam nr. 2 singura camera disponibila in acea data cu pat matrimonial).
2.Nemultumirile referitoate la curatenia din camera nu au fost semnalate unitatii noastre.Este foarte regretabil ca a-ti fost dezamagita de aspectele generale ale camerei la proprietatea noastra. Clientul are obligatia in cazul in care constata orice neregula sa solicite remedierea acesteia sau schimbarea camerei.
CONTACT UNITATE
Ovidiu Pop
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,