adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel River din Targu Jiu 2 grade grade

Targu Jiu , str. Aleea Digului, nr. 1 B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile hotelului River din Targu Jiu


   Sorin C. din Oradea
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate a trebuit sa ma intorc din drum acasa dar pentru faptul ca am fost sunat a contat mult si din amabilitatea receptionerei (cred ) Sunt sigur ca si conditiile sunt asa cum este si personalul hotelului ,adica de nota 10. Sper sa am ocazia data viitoare.
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam cu alta ocazie!
   Viorel P. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 06.05.2014 - 08.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste si curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa frigider
   Andrei R. din Focsani
nota: 9.7
schedule sejur: 19.04.2013 - 20.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt curate, par proaspat renovate si au aer conditionat si plasma. Pretul este bun si am primit parcare gratuita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic important de mentionat.
   M. din Focsani
nota: 9.7
schedule sejur: 27.04.2010 - 30.04.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atat conditiile de cazare, cat si masa servita la acest hotel au fost de foarte buna caliate.
Personalul este amabil, servirea prompta, am avut liniste si am beneficiat de intimiate si intelegere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul capitol care poate suporta imbunatatiri este referitor la spatiul de depozitare a hainelor si obiectelor personale in camere. Ar mai fi necesar un dulap, sifonier sau noptiera .
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,