adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Europa din Targu Jiu 3 grade grade grade

Targu Jiu , str. Calea Eroilor, nr. 22  
​Capacitate: 56 adulți și 26 copii în 26 spații de cazare.
Frumosul Hotel Europa care găzduieşte acum zi de zi, zeci de călători din toate colţurile lumii, a avut de-a lungul timpului mai mulţi proprietari.

Istoria consemneaza pentru prima oară edificiul din Calea Unirii, nr. 22, la inceputul secolului al Xx-lea, mai precis în anul 1913, ca aparţinând unui proprietar de terenuri din zonă, pe nume Ion Câlniceanu. Acesta s-a născut în jurul anului 1858, in comuna Câlnic, devenind dupa 1899 primar al localităţii şi ulterior senator şi deputat în Parlamentul României.

În perioada interbelică, clădirea trece în posesia ilustrei familii Tătărescu, găzduind pentru o bună bucată de timp “ cuibul Pnl- Aripa Tătărescu”.

În anul 2002, familia Dobre, devine proprietara de jure si de facto a fostei reşedinţe Tătărescu. Domniile lor au îmbinat în mod armonios trecutul edificiului cu nevoile actuale ale societăţii, transformand o construcţie neinteresantă din punct de vedere arhitectural, într-o clădire impunătoare şi de mult bun-gust, atât prin aspectul său exterior, cât şi prin rafinamentul şi grija pentru detalii, ambientare şi caracterul unic. Luxul celui mai original hotel din Gorj–inaugurat şi dat în folosinţă în data de 6 martie 2005– este dat de materiale de calitate şi personalitatea individualizata a fiecărei camere sau apartament. . Arta contemporană combinată cu un design clasic, într-un prezent al tuturor posibilităţilor.

Cazare:

16 camere cu pat matrimonial
8 camere twin (cu doua paturi)
3 apartamente

Numar de locuri:

57 De locuri
Paturi suplimentare disponibile la cerere, contracost.

Restaurant, Bar, Terasa inchisa si terasa deschisa, Receptie 24 de ore, Ziare, Wireless, Camere nefumatori, Camere pentru persoane cu handicap, Camere izolate fonic, Incalzire, Camera de bagaje, Aer conditionat, Zona pentru fumatori, Zona de relaxare cu fotolii, Pranz la pachet, Meniuri cu diete (la cerere) Express Check-in / Check-out, Seif, Serviciu de trezire.
Servicii de concierge : informaţii turistice, poştă, flori, rezervări de bilete la teatru, rezervări la restaurantul hotelului, cluburi, muzee, comenzi de taxiuri şi închirieri de maşini.

Servicii la cerere: Servicii de business center şi secretariat (fax, xerocopiere, imprimantă şi fax). Masaj in camera, cu programare; spalatorie si serviciu de calcat imbracaminte; umbrela.

Parcare pentru clienti: Gratuita
Pentru a face o rezervare online va rugam sa completati formularul de mai jos.
Dupa trimiterea datelor, veti fi contactat de catre personalul hotelului pentru confirmare.
Hotel Europa se distinge prin seriozitate, calitatea ireprosabila a diferitelor servicii si pentru satisfacerea clientilor.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check masaj
  • check spalatorie
  • check room service
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check seif la receptie
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte
  • check pat bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,