adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Amethyst din Surdesti 3 grade grade grade

Surdesti , str. Principala, nr. 455 (la aprox. 5.8 km de centrul loc. Baia Sprie)  
​Capacitate: 20 adulți și 3 copii în 10 spații de cazare.
Pensiunea Amethyst, o locatie cu specific traditional, se afla situata in inima Maramuresului, in localitatea Surdesti, la 18 km de Baia Mare, la 15 km de partiile de ski de la Cavnic si 18 km de partiile de ski de la Baia Sprie ( Mogosa si Suior).

Pensiunea are 10 camere, respectiv 5 camere cu pat matrimonial si 5 camere cu cate 2 paturi simple ( plus paturi suplimentare), fiecare camera avand camera cu baie proprie.

Sloganul nostru este : Veniti ca turisti si plecati ca prieteni!

Va asteptam cu mult drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check masa de ping-pong
  • check sanie trasa de cai
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check livada
  • check bar

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Costin Gavril
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,