adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea San-Mar din Sulina 4 grade grade grade grade

Sulina , str. a I-a, nr. 83  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii San-Mar din Sulina


   Oana din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 01.07.2016 - 07.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea este excelenta (gustoasa, proaspata si foarte multa, o recomand cu incredere famiilor cu copii).
Camerele sunt spatioase, patul matrimonial este mare (nu a fost necesar pat suplimentar cu un copil de 6 ani), spatiul este functional. Referitor la conditiile si serviciile de cazare, gazdele sunt primitoare si te fac sa te simti ca acasa!
Felicitari familiei Comarzan! Succes SanMar!
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de plaja (20 de min cu microbuzul), insa este un minus pe care il accepti/ sau nu de la inceput.
Am avut o problema cu dusul ( apa langa cabina de dus), insa odata semnalata problema aceasta a fost remediata imediat. Avand in vedere ca este o pensiune noua, pot exista evenimente neprevazute (independente de proprietar), dar disponibilitatea gazdelor de remediere si satisfacere a dorintelor clientilor face ca sejurul sa fie unul foarte placut.
Am recomandat si voi recomanda in continuare aceasta pensiune.
Răspunsul unității:
Multumim din suflet pentru cuvintele frumoase ! Ne cerem scuze inca odata pentru problema pe care ati avut-o in legatura cu dusul ,fiind primii clienti care ati calcat pragul acelei camere nu aveam de unde sa stim ,insa suntem multumiti ca am putut imediat sa remediem problema ! Va mai asteptam !
CONTACT UNITATE
Andreea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,