adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Porto Franco din Sulina 3 grade grade grade

Sulina , str. Mihail Sadoveanu, nr. 35  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9.3

Recenziile pensiunii Porto Franco din Sulina


   Sorin F. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 27.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, curate, cochete, mobilate interesant, amplasare foarte buna aproape de plaja dar si centrul localitatii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun ar putea fi un pic mai variat.
   Lucia din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație recent renovata aproape de plaja și centru. Personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa posibilitate de relaxare în balconul aferent camerei
Pensiunea nu are site. Rezervări numai prin agenții. Am recunoscut din poza locația întrucât am mai fost cazați aici cu ceva ani în urma
   Marian din Pitesti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut ambianta si calitatea serviciilor.Mancarea a fost excelenta.Curatenie si personalul foarte amabil.Am petrecut cateva zile excelente si vom reveni.
   Cristi B. din Suceava
nota: 8.3
schedule sejur: 22.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, dotate cu aer conditionat si plase insecte foarte utile in atare conditii, baie mare foarte curata, mic dejun bogat variat completat de specialitati zonale ,distanta fata de plaja si faleza aprox 15 min o plimbare de altfel reconfortanta care se poate face si cu bicicleta care o poti inchiria de la pensiune sau cu taxiurile ce circula frecvent
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista wireless, nu este frigider in camera dar se poate accesa in hol, semnalul la tv se mai intrerupea seara.
Primirea nu a fost dintre cele mai placute doamna care inlocuia proprietara in loc sa ne ureze bun venit a zis ca parca s-a mai cazat cineva cu numele nostru in fine era vorba de alt nume dar si -a rascumparat greseala prin micul dejun care-l gatea si prin faptul ca ne-a ajutat cu bagajele
CONTACT UNITATE
Mirela Dragulin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,