adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea AdriAna din Sulina

Sulina , str. A-4-A, nr. 124  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.7/10 Foarte bine
9 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 9).

record_voice_over Personal:8.8
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:8.8
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:8.8

Recenziile pensiunii AdriAna din Sulina


   Cristina S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2017 - 12.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand toturor aceasta pensiune. Este foarte aproape de faleza,de port,de restaurante.de asemenea,este aproape si de statia de microbuz care merge spre plaja. Proprietarii pensiunii sunt foarte primitori si deschisi. Este foarte curat si credeti ma ca in realitate arata mult mai bine decat in poze. Camerele sunt frumoase si spatioase.
   Florin Cristian C. din Bucuresti
nota: 4.5
schedule sejur: 18.07.2017 - 24.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Absolut nimic, sub orice critica. Nu-mi mai închipuiam asa ceva in mileniul 3 secol 21, in Romania, care are un potential urias turistic, dar lucreaza ccu astfel de ,,specimene'' care inchiriaza spatii de cazare.
thumb_down
Aprecieri negative:
In cele sase zile in care am fost cazat, nu s-au schimbat prosoape, lenjerie de pat, nu se goleau cosurile de gunoi, lucru pe care il faceam eu si alt gunoi era pus in acelasi sac de gunoi, deoarece nu s-au oferit saci de gunoi, lucru pe care eu nu l-am stiut de la Bucuresti pentru a avea la mine saci de gunoi pentru cele doua camere inchiriate. Totodata, aveau o asa zisa bucatarie, de 1x1, fara aerisire, cu un miros insalubru, intr-o stare total neconforma cu standardele actuale. In incinta pensiunii mai existau sase mese cu musama intr-un foisor si una in curte fara musama, care in cele 7 zile petrecute la pensiune, o data nu au fost sterse, acest lucur il faceam eu inainte de a ma aseza la masa. Am vazut ca se gateau diferite mancaruri, nu stiu daca pentru aceasta indeletnicire/preocupare aveau avizele necesare, mai ales raportat la insalubritatea asa zisei pensiuni.
Am vrut sa platesc toata contravaloarea de la Bucuresti prin banca, dar mi-a cerut sa depun numai 240 e lei, restul de 1200 de lei mi I-a solicitat in mod expres cash, motivand ca nu are POS si nici in banca nu e intersat sa ii depun, pe perioada sejurului nu s-a facut nicio inregistrare a tuturor persoanelor cazate in pensiune si totodata cred ca cum nici mie nu mi s-a eliberat factura/chitanta/bon fiscal, intuiesc ca acesta este stilul de lucru pentru o evaziune fiscala foarte mare.
Răspunsul unității:
Un bucurestean care a confundat o pensiune de doua stele cu Hilton. Nemultumirile lui au plecat de la faptul ca avind pretentia sa-i sterilizez eu biberoanele copilului de care era insotit cu toate ca era cu sotia si fiica i-am oferit gratuit accesul la bucatarie cu obligativitatea de a pastra curatenia avind in vedere ca bucataria era de utilitate comuna .Deasemenea la venire i-am asteptat cu masina personala la nava rapida fara nici o obligatie si la plecare chiar fiind foarte indignat ca i-am sugerat sa cheme un taxi.Restul afirmatiilor sunt simple rautati pornite de la o persoana frustata banuiesc si pe care nu am auzit-o sa raspunda la buna ziua de cite ori ne-am intilnit.In privinta facturii s-a eschivat de duoa ori cind i-am cerut datele personale pentru facturare si in ziua plecarii chiar m-a ignorat total cind l-am interpelat.Dupa plecarea lor salteaua pe care a dormit copilul a trebuit aruncata si deasemenea patru prosoape pline de farduri de toate culorile au avut aceeasi soarta.
   Bebe M. din Targoviste
nota: 10
schedule sejur: 30.05.2017 - 03.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Discretie si bun simt din partea gazdei, curatenie ,facilitati si conditii excelente de cazare la un pret mai mult decit rezonabil.
   Sergiu din Buzau
nota: 8.7
schedule sejur: 07.09.2016 - 10.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera amenajata cu bun gust, curata si confortabila
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul cam scump (pranz 35 lei ) in conditiile in care la restaurantul din apropiere meniul zilei se gaseste la 20 lei.
   Iulia din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 12.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut ca pensiunea este foarte aproape de faleza, camerele sunt curate si dotate cam cu tot ce trebuie; proprietarul a fost deschis la concesii si a incercat sa ne faca la toti pe plac, chiar ne-a pregatit mujdeiul pentru gratarul pe care doream noi sa-l facem. De asemenea, am mancat la pensiune storceac si crap pe varza: delicios!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost foarte incantata ca initial proprietarul ne-a spus ca ne va intampina pentru a ne ajuta cu bagajele, iar apoi ne-a zis ca ne lasa barca destul de aproape si nu mai e nevoie. Ironia sortii a facut si sa ne intalnim cu dumnealui pe cand ne tot uitam noi pe unde sa mergem, ne-a dat indicatii si apoi a mers mai departe, desi era cu masina si noi eram foarte incarcati cu bagaje.
   Mihai din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 04.07.2016 - 07.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii foarte bune pentru pret + gazdele gatesc foatre bine ciorba de peste
   Gheorghe din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 17.06.2016 - 21.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost luati de la vapour cu masina mea ofetit contra cost bors de paste si scrumbie 2 pets 15 EUR cazare buna are cind gazda excelenta ne a introdus in specificul zonei. Multumim dnul rosca.
   Ana-maria N. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 14.09.2012 - 18.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune ingrijita, curata, foarte linistita si aproape de centru. Am fost cu totii foarte multumiti. Mancarea servita a fost delicioasa :) In concluzie, raportul calitate pret e foarte ok.
   Gina din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 01.08.2012 - 07.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie. Liniste. Camere racoroase. Senzatie de.....acasa in aceasta pensiune.
CONTACT UNITATE
Stefan Rosca
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,