adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Miron din Sulina

Sulina , str. Republicii, nr. 12A  
Nota 9.4/10 Excelent !
10 recenzii
Maria din Ciungetu Județu Vîlcea (06.07.2017)

Camere curate, bune și frumos aranjate,locație foarte bună, gazde primitoare, curte frumoasă.

​Capacitate: 2 adulți în 1 spațiu de cazare.
Casa Miron este situata in Sulina, bazinul mic, dispune de 10 locuri de cazare in camere duble, cu baie proprie, aer conditionat, tv, internet, terasa, living, foisor, gratar.

Locatia este bine pozitionata, aflandu-se pe malul apei cu vedere la Dunare, fiind aproape de plaja, de port, centru si beneficiind de loc pentru acostarea ambarcatiunilor.

Proprietarii intermedieaza servicii de agrement la cererea clientilor(excursii Delta, padurea Letea, Sf Gheorge etc).

Acces la bucatarie si frigider in unitate.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Constanta Usatencu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,