Casa Miron din Sulina

Sulina, str. Republicii, nr. 12A  
Corina din Bacau

Am stat la Casa Miron 5 nopti si nu am cuvinte sa descriu experienta traita la acesti oameni minunati. Curatenia impecabila, disponibilitatea totala a gazdelor, mancarea absolut delicioasa...totul a fost extraordinar. Din momentul in care am intrat pe poarta ne-am simtit acasa. Totul a fost grozav! Felicitari acestor oameni care fac ceea ce fac cu tot sufletul, mai presus de orice.

​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare
Casa Miron este situata in Sulina, bazinul mic, dispune de 10 locuri de cazare in camere duble, cu baie proprie, aer conditionat, tv, internet, terasa, , foisor, gratar.

Locatia este bine pozitionata, aflandu-se pe malul apei cu vedere la Dunare, fiind aproape de plaja, de port, centru si beneficiind de loc pentru acostarea ambarcatiunilor.

Proprietarii intermedieaza servicii de agrement la cererea (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check sală de mese
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Constanta Usatencu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.