adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Mariuca din Sulina

Sulina , str. Costache Negri, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.7/10 Foarte bine
11 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 11).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:8.8
lightbulb_outline Curățenie:8.5
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:8.3
location_on Localizare:9.3

Recenziile casei Mariuca din Sulina


   Alina din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 23.08.2017 - 26.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata foarte bine, aproape de statia microbuzului care duce la plaja, aproape de Dunare, aproape de restaurante si magazine.
Camera a fost curata si suficient de spatioasa.
   Calin P. din Badacin Nr 198 Jud Salaj
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2017 - 13.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din 4 camere numai una cu aer conditionat. Lipsa masina de spalat, cuptor microunde, spatiu de joaca copii, sifon infundat periodic in baie si refuleaza apa reziduala, spatiu mult prea aglomerat pentru 7 camere de inchiriat si multa galagie.
Investitii pentru reabilitarea cladirii si regandirea compartimentarii pentru un numar mai mic de turisti.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
In primul rand lipsa aerului conditionat si celelalte minusuri semnalate.
Răspunsul unității:
Casa Mariuca ofera acces la masina de spalat la cerere fara costuri suplimentare (serviciu utilizat de altfel de una dintre familiile din grupul dvs.) Pentru loc de joaca exista o zona restransa cu nisip si cateva jucarii. Galagia nu a fost semnalata pe moment, daca am fi luat la cunostinta puteam identifica provenienta si reglementa situatia. Sifonul in baie nu refuleaza, aceea este apa care stagneaza, se intampla cand apa curge in cantitate mare. De aceea am dotat baile cu gratare de lemn.
Va recomandam pe viitor sa cititi intreaga descriere de pe acest site pentru a putea compara si alege in cunostinta de cauza.
La plusuri poate ar fi fost corect sa treceti discountul de 10% la suta de care ati beneficiat si paturile suplimentare gratuite.
   Claudia din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 06.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucătărie bine utilata.camere curate.gazda primitoare.
Răspunsul unității:
Va multumim! Va asteptam oricand cu drag sa va petreceti vacanta in Sulina!
   Ioana Carmen din Mihai Viteazu Cluj
nota: 5.7
schedule sejur: 27.07.2017 - 30.07.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aerului conditionat poate deveni o problema in timpul verii.
Curatenia lasa de dorit.
Unele bai au o aerisire precara.
Multe dotari sunt improvizate.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru review. Ne pare rau ca nu ne-am ridicat la asteptarile dumneavoastra, am inteles de la telefon ca ati fost nemultumita inainte de a sosi si a petrece cele 3 zile la noi. Va asteptam si in alti ani la Sulina!
   Daniel din București
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdă primitoare, amabilă cu oaspetii
Bucătărie mare, bine utilată
Cameră curată
thumb_down
Aprecieri negative:
Ușile de la baie si de la intrare scârțâie
Curtea interioară mică
Ar fi potrivită afișarea denumirii locației, mai evident, la intrarea in curte.
   Ioana din Paris
nota: 9
schedule sejur: 18.07.2016 - 19.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambianta foarte placuta si relaxata (proprietarul, clientii), conditii corecte de cazare.
   Valentina din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 16.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera arata foarte bine, totul functional, curat, iar bucătăria era dotată cu toate cele necesare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu ar strica ca gazda/un reprezentant sa se implice atunci cand unii turisti cazati, chiar familii, nu respecta intervalele de odihna obisnuite, zile in sir, avand in vedere ca spatiul este unul comun si toata lumea plateste cazarea.
   Olga din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 16.07.2016 - 20.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat.
Camera spatioasa.
Baie bine dotata si curata.
Aer conditionat functional.
Multe sarme pentru intins rufe.
Bucatarie (comuna) complet dotata. Se poate gati fara probleme.
thumb_down
Aprecieri negative:
Absolut toate usile scartaie: usa de la intrarea in camera, usa de la baie, usile camerelor vecine.
Cand bate vantul, tiglele acoperisului fac un zgomot foarte puternic. Nu se poate dormi din aceasta cauza.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru review si pentru semnalarea problemelor intampinate cu camera de la etaj. Vom incerca remedierea problemelor pe viitor.
Va asteptam in Sulina si in verile viitoare!
   Nicolae din Brasov
nota: 9.3
schedule sejur: 27.08.2015 - 31.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camere, mobilier nou, baie proprie cu apa calda non-stop(boiler electric in fiecare camera)bucataria dotata cu toate cele necesare, 2 frigidere mari, proprietar discret,nu locuieste acolo dar poate fi contactat oricand.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curtea mult prea mica
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu mare drag si in alte sejururi!
   Vasile B. din Stalpeni
nota: 8
schedule sejur: 05.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari si curate , gazda amabila si discreta , amplasare linga Piata si foarte aproape de statia de taxiuri si cea de microbuze
thumb_down
Aprecieri negative:
In ciuda spatiului restrans , ar trebui un foisor pentru relaxarea celor cazati
O conexiune la internet ar fi binevenita
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-a placut, va multumim pentru apreciere si sugestii si va asteptam cu drag si cu alte ocazii! Pe viitor sunt planificate si alte modificari care speram sa fie pe placul turistilor.
   Lavinia din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 27.06.2015 - 29.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curate camerele, au aer conditionat, bucatarie la comun foarte bine echipata in care poti sa iti gatesti ce iti doresti. Raportul calitate pret este excelent. O sa mai revenim si alta data si o recomandam!
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-ati simtit bine la noi, multumim! Va asteptam cu drag si alta data!
CONTACT UNITATE
Uncu Edith
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,