adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Iustina din Sulina

Sulina , str. A Vi A, nr. 42 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Iustina din Sulina


   Anamaria S. din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 11.08.2017 - 16.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-au placut curtea cu foisorul unde se putea lua masa si unde puteam gasi toate ustensilele necesare gatitului si servirii mesei. Camerele sunt bine dotate, atmosfera in pensiune placuta. Am apreciat de asemenea ca proprietara ne-a indrumat catre locatii unde se putea servi peste gatit in mod traditional.
thumb_down
Aprecieri negative:
O perdea de dus la cabina de dus ar fi binevenita. De asemenea, o perdeluta (sau ceva similar) care sa acopere geamul de la baie.
   Dana din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 26.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi initial optasem ptr un sejur in perioada 26-29.08, am modificat rezervarea dn cauza unor modificari in program iar doamna de la pensiune a fost extrem de amabila. O pensiune curata, cu mobilier nou, minifrigider in camera, tv, cu un mare plus pt doamna cu care am discutat care depune eforturi reale si de apreciat ca totul sa fie ok.
Ii multumim frumos si daca drumurile ne vor purta spre Sulina, vom reveni la dumneai cu placere.
   Nicoleta din Galati
nota: 9.2
schedule sejur: 09.08.2014 - 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt spatioase si paturile relaxante.
Am avut si un pat pentru copii (nu l-am folosit dar este un mare plus pentru familiile cu copii)
Proprietarii ne-au lasat cheile si nu ne-au deranjat deloc pana la incheierea sejurului.
Am avut toate facilitatile de la aer conditionat, tv, bucatarie cu multe mese si vesela, foisor in curte, aparat pentru tantari, uscator de par si fier de calcat, apa calda la orice ora.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea de la baie ar fi trebuit plasata in coltul cu panta cea mai mare, pentru ca apa sa se scurga in permanenta unde trebuie.
Vecinii au fost cam galagiosi dimineata, pentru ca era in constructie vila alaturata (sunete de bormasina la ora 9:00 dimineata - cand e somnul mai dulce)
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,