adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Marc din Suceava

Suceava , str. Lt. Nicolae Catanescu, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Marc din Suceava


   Adriana R. din Bucuresti
nota: 5.8
schedule sejur: 24.07.2017 - 28.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-a bucurat faptul ca tin la curatenie : lenjeria era curata, camerele erau proaspat curatate (tocmai iesea femeie de serviciu cand am ajuns noi), in fiecare zi se intra sa se ia gunoiul si sa schimbe prosoapele cu altele curate.
Camerele sunt spatioase, nu sunt cutii de chibrituri, chiar ai loc sa te desfasori.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea este foarte aproape de sosea, ceea ce inseamna ca zgomotul este groaznic. Se aude fiecare masina care trece. Poti sta cu geamurile inchise si e liniste dar neavand aer conditionat pur si simplu trebuie sa le deschizi pentru putin aer.
Am fost cazati in apartamentul cu 2 camere, o camera da spre sosea iar cealalta e pe spate, dar tot se aud masinile din fata + trenul care trece prin spatele pensiunii. Nu e la doi pasi de pensiune dar se aude foarte tare.
Apartamentul nu detine chicineta, ceea ce este un minus. Are un frigider (congelatorul e stricat) dar nimic altceva sa te ajute sa iei o masa. E apartament pana la urma, ar trebui sa aibe mai multe facilitati, asa cum este normal. Una dintre camere are o masuta, dar e foarte mica, de cafea, nu se prea poate manca la ea 4 oameni.
Exista restaurant jos la parter, la care nu am mancat niciodata. Nu ca nu am vrut, ci pt ca ni s-au cerut programari de care noi nu am fost informati.
Nu mi se pare normal sa vreau sa intru in restaurant si sa fiu expediat spunandu-mi-se sa revin peste o ora jumate pt ca n-au mancare...
La baie nu exista aerisire functionala si miroase in permanenta foarte urat, groaznic.
Unul dintre televizoare este stricat, in sensul ca afisarea culorilor nu erau tocmai ok, doar un curcubeu si atat...
Aparat de aer conditionat, pentru a evita zgomotul de afara.
Personalul de la restaurant (dna. Bucatareasa) ceva mai amabila.
Repararea aerisirii de la baie.
Repararea televisorului si a frigiderului.
In camera care da spre fata pensiunii (care e de fapt o camera twin) se poate amplasa in coltul in care este frigiderul o chicineta cu o mica plita+cuptor cu micounde, chiuveta probabil e prea mult, se poate utiliza cea de la baie (desi nu e foarte igienic, dar macar e ceva). Frigiderul si dulapul de pot muta mai intr-o parte.
Restaurantul trebuie sa fie restaurant, intri, comanzi, te servesc. Nu cu programari, cand vor ei sa te primeasca. Oamenii vin sa se relaxeze si sa se plimbe prin alte locuri nu sa piarda timpul in rezervari la restaurnat.
   Vlad din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 23.09.2015 - 24.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal simpatic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fi dorit sa luam dejunul, dimineata, dar din pacate asta era posibil abia dupa ora 12.00
   Luciana din Barlad
nota: 7
schedule sejur: 03.07.2014 - 04.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret acceptabil, apa calda, pat comod
thumb_down
Aprecieri negative:
Departe de oras.
Pereti destul de murdari, la fel si mocheta.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,