adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Onix din Straja 3 grade grade grade

Straja , str. Straja, nr. 86  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Onix din Straja


   Ovidiu Marian din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 08.01.2016 - 10.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, curatenie, caldura,
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa prosoape, scurgeri apa cada dus
   Cristian din Motru
nota: 8.5
schedule sejur: 27.12.2013 - 29.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere renovate modern, curate, calduroase;
- distanta mica fata de baza partiei Constantinescu;
- personal foarte amabil;
thumb_down
Aprecieri negative:
Cate un uscator de par in fiecare camera ar fi ideal;
- nu se poate parca masina langa vila, ci intr-o parcare ceva mai jos (de fapt, cam la fel este situatia in toata statiunea);
   Marilena din Timioara
nota: 9
schedule sejur: 07.02.2013 - 09.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, caldura din camera si apa calda
- atat peoprietarul vilei cat si cabanierul au fost foarte amabili si implicati in tot acest proces de creere a unei impresii favorabile
- mancarea gustoasa
   Ovidiu M. din Medias
nota: 9.3
schedule sejur: 26.12.2012 - 29.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Deservirea a fost foarte buna. In general pot spune ca am fost multumit de serviciile care mi s-au oferit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sinurul lucru care nu imi place la Straja este aglomerarea mare de cabane pe un spatiu atat de mic. Arata urat. Cabana in sine, inauntru este ok.
   Sebastian T. din Arad
nota: 9.8
schedule sejur: 03.01.2012 - 06.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost la aceasta vila si am fost foarte multumit. Curatenie, confort, caldura in camera, apa calda tot timpul si personalul foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici unul.
CONTACT UNITATE
Ghenti Janos
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,