adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Oana din Straja

Straja , str. Straja, nr. 2  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Oana din Straja


   Corneliu I. din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 25.01.2015 - 31.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt foarte amabile, incearca sa indeplineasca toate cerintele turistilor.
Curatenia este impecabila, atat in camera cat si in sala de mese, dependinte.
Preparatele servite (regim de demipensiune) proaspete si de calitate.
   Corina din Hunedoara
nota: 9.5
schedule sejur: 24.12.2014 - 27.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine. Mancarea a fost foarte buna si personalul amabil.
   Mugurel Dorin B. din Arad
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.02.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactat
   Oriana din Arad
nota: 9
schedule sejur: 25.01.2013 - 27.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurant cu mancare foarte buna si preturi rezonabile spre mici
- conditii de cazare bune
- ambianta placuta
   Andreea din Cluj-napoca
nota: 7
schedule sejur: 18.01.2013 - 20.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat in apartamentul pentru 4 persoane, care de fapt era o camera mai mare impartita in 2 de o usa tip acordeon si 2 bai foarte micute una cu dus si cealalta cu toaleta.
Proprietarii au fost de treaba, vila este destul de aproape de teleschi si telecabina, mancarea este buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am dormit foarte bine din cauza ca era galagie.
S-a rupt patul cand o singura persoana era asezata pe el, dar proprietarii au fost foarte prompti cu repararea lui.
   Ciprian din Timisoara
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am mancat la vila oana si mancarea a fost foarte buna si servirea rapida.
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezervarea nu s-a concretizat pt ca personalul vilei nu a verificat mailul si au dat camera intre timp.:(
Răspunsul unității:
Nu credeti ca e posibil sa nu fi putut accesa netul din diferite motive obiective? cu putina bunavointa ne puteam auzi la un telefon.si noi suntem oameni si noi putem avea decese in familie sau alte probleme.regret cele intamplate ,multumim pentru celelalte aprecieri.
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,