adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Best View din Straja 4 grade grade grade grade

Straja , Trup 2, nr. 19  
Nota 9.8/10 Excepțional !
44 recenzii
Ovidiu din București (27.02.2017)

Oameni calzi, care isi dau tot interesul sa te simti bine

​Capacitate: 27 adulți în 12 spații de cazare.
Aflata in imediata apropiere a schitului Straja si la doar 50 m de partia 3 Best View va asteapta intr-o locatie recent construita pentru a va petrece un sejur altfel decat sunteti obisnuiti la cele mai inalte standarde.
Toate camerele dotate cu Smart Led Tv Samsung Wi fi (filme muzica facebook direct pe tv)
Restaurant cu o capacitate de 42 de locuri si un spatiu generos de servire a mesei ,bar si sistem audio propriu de ultima generatie disco/Karaoke.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant
  • check pat bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check seif in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Fabian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,