adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Teo din Straja

Straja , str. Trup2, nr. 3  
​Capacitate: 23 adulți în 10 spații de cazare.
Teo este una dintre pensiunile cu traditie din Straja, avand ca experienta cei peste 10 ani de activitate pusi la dispozitia turistilor.

Pensiunea dispune de 16 locuri de cazare in camere de 2 locuri:

- 8 camere de 2 persoane
Toate camerele dispun de grup sanitar propriu, tv, internet wireless, apa calda, apa rece non-stop, incalzire centrala.

Bar
Restaurant - 30 de locuri

Nota:pensiunea Teo este situata la 50 de metri de parcarea centrala din statiune, aproape de teleschiul nr 3, 4 si de club aviator ;Pensiunea este renovata in totalitate
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check schimb valutar
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check room service
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Maier Teodor
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,