adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Floare de colt din Straja 1 grade

Straja , nr. Fn  
​Capacitate: 10 adulți în 4 spații de cazare.
Pensiune, este situata la 100 m de telegondola si de teleschiul nr. 3 de la care aveti acces la toate celelalte instalatii de schi, va ofera toate conditiile petrecerii unui sejur incintator la munte. Nu se accepta animale de companie. Rezervarea se face doar telefonic la nr 0723671796
Check-in = 14,00
check-out = 12,00

Pensiunea va pune la dispozitie 10 locuri de cazare dispuse in 4 camere:
-1 camera cu 2 locuri si baie proprie;
-1 camera cu 4 locuri si baie proprie;
-2 camere cu 2 locuri cu baia la comun.

Unitatea noastra dispune de:

Bucatarie si sala de mese complet utilate, gratar, 2 bai, living(unde se poate dansa), terasa care ofera o priveliste incantatoare asupra Vaii Jiului si a muntilor Retezat.


Programul de distractie in aceasta unitate este de la ora 8.00 la ora 24.oo
Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check acces la bucatarie
  • check room service
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Petra Mircea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,