adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Europa din Straja

Straja , str. Straja, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Europa din Straja


   Andrada din Timisoara
nota: 3.5
schedule sejur: 07.01.2016 - 11.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost caldura, ceva de baza la o cabana la munte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Tacamurile la masa au fost murdare.
Prosoape murdare in camera si camera murdara neaspirata.
Diferenta de nivel de circa 10 cm intre baie si camera, noaptea te lovesti de el.
Foarte putine optiuni la mancare in restaurantul propriu.
Pentru cei care vor sa bea o cafea buna dimineata, facuta la expresor, nu veti gasi decat varianta ieftina si proasta la aparat gen dozator.
Cazarea cu micul dejun inclus nu presupune si cafeaua, doar ceai. Am negociat ulterior ca aceasta sa fie inclusa.
Nu am putut folosi toaleta in camera aproape o zi pana a fost reparata. Dupa ce au reparat furtunul de la toaleta, bazinul trebuia lovit(la propriu), ca sa se incarce cu apa. O zi nu a fost apa calda la dus.
Doua nopti la rand a fost muzica, populara, tare pana noaptea tarziu, ora 2. Am fost nevoiti sa atragem atentia personalului si sa reamintim de-o reclamatie ca sa se faca liniste.
In general domneste un sentiment de delasare, cabana plicticoasa fara luminite de Cracium, fara lumina fuctionala in sala principala de receptie.Personal dezimformat.
Zona pt echipament ski nu are lumina suficienta.
Pret destul de ridicat fata de ce se ofera sau de ce ofera altii in zona (ex Pensiunea Dacia).
Am platit intreg sejurul inainte dar a trebuie sa plecam cu o zi mai repede. Ne-am asteptat la o intelegere cu patronii insa au refuzat orice.
Nu recomandam aceasta pensiune!
CONTACT UNITATE
Tucan Ion
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,