adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Europa din Straja

Straja , str. Straja, nr. 2  
​Capacitate: 45 adulți în 18 spații de cazare.
O noua echipa de conducere va asteapta la Pensiunea Europa cu servicii imbunatatite si standarde ridicate de calitate.

Pensiunea Europa este o constructie noua care satisface gusturile celor mai pretentiosi turisti care va asteapta cu multa caldura si ospitalitate si va ofera multe surprize din partea casei.

Unitatea dispune de 18 camere cu 2 si 3 locuri insumand 40 de locuri, fiecare camera dispune de baie proprie, Tv cablu si internet.

Restaurantul dispune de un un numar de 60 de locuri, iar barul de o gama variata de bauturi.

Pensiunea este situata in statiunea Straja, in spatele hotelului Montana, la capatul parcarii mari la doar 100 de metri de partiile 3 si 4.

Dispunem si de o parcare proprie de 6 locuri!

Va asteptam iar confortul este unul dintre cel mai bun din statiune, asa ca va asteptam cu drag sa va perteceti zilele libere intr-un ambient de neuitat.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check room service
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Tucan Ion
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,