adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Daiana din Straja 3 grade grade grade

Straja , str. Zona de agrement Straja Trup, nr. II  
​Capacitate: 45 adulți în 15 spații de cazare.
Aflata in Statiunea Straja, Pensiunea Daiana va asteapta cu drag pe varfurile muntelui Valcan. Este situata la 50 metrii de telegondola.

Peisajul magnific in Straja poate fi intalnit chiar din camerele Pensiunii Daiana, oferind o stare de pasiune si relaxare de neuitat.
Fiecare camera este dotata cu baie, televizor, paturi, incalzire, interfon, iar luxul intern ofera chiar si Roomservice.

Pensiunea Daiana detine un restaurant propriu in incinta cladirii ceea ce face o accesibilitate mult mai mare pentru turistii cazati.

Restaurantul detine o rezerva personala de produse `ca si la mama acasa` incepand de la compoturi, dulceturi, muraturi, zarzavaturi, gem-uri, vinuri, tuica si multe alte.

Meniul se poate stabili la cererea clientului in momentul `rezervarii locurilor`

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check masa de ping-pong
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check room service
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant
  • check pat bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Corina Silaghi
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,