adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Alena din Straja

Straja , str. Straja, nr. 3  
​Capacitate: 26 adulți în 12 spații de cazare.
Intr-un spatiu montan feeric, inconjurat de padure, unde aerul este patrunzator si revigorant, Alena, construita in 2013, iti ofera evadarea necesara din agitatia cotidiana. Ajungi la noi simplu, cabana se afla in proximitatea partiilor de schi si a cailor principale de acces ale statiunii. Oaspetii nostri se pot bucura de servicii care vor completa amintirea placuta a timpului petrecut in natura. Va asteptam cu drag!

Pensiunea Alena Straja se afla la 100 m de telegondola, în apropierea teleschiului 3.
Cazare: 10 camere matrimoniale; 2 camere cu pat suplimentar.
Camerele au bai proprii, incalzire centrala, balcoane ,tv.
La parter, o bucatarie complet utilata, 2 bai, 2 sali de mese pentru 32 de persoane cu 2 tv , internet,gratar.
Parcare proprie fara costuri suplimentare.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Laura Diţoiu, Emilian Zorilă
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,