adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Adriana din Straja 3 grade grade grade

Straja , Straja-Lupeni, nr. 21  
Nota 9.4/10 Excelent !
71 recenzii
Adrian din Timișoara (24.07.2017)

Foarte aproape de telegondola, curat, mancare buna, loc de gratar. Am primit pat suplimentar, orientat cum am vrut. Am avut unde lasa bicicletele in garaj, sub cheie.

​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare.
Nou ! Primim vouchere de vacanta. Pensiunea Adriana,o locatie noua, este situatã în Stațiunea Straja exact în punctul de sosire a telegondolei și foarte aproape de principalele pârtii de schi.

Pensiunea oferã 16 locuri de cazare în camere confortabile, spațioase, dotate cu baie proprie, camera echipament, apã caldã non-stop,incalzire centrala, tv, interfon,internet wireless. De asemenea dispune și de un restaurant care își propune sã satisfacã gusturile celor mai pretențioși turiști și care vã așteaptã cu multã cãldurã și ospitalitate.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check room service
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Pop Remus
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,