Casa Miorița din Straja grade grade

Straja, str. Straja, nr. 2  
Ovidiu din Târgu Jiu

Curățenie, liniște, aproape de parcare, telegondolă, telescaun, teleski.

​Capacitate: 16 adulți și 7 copii în 8 spații de cazare
În 2018 am reușit să renovăm restaurantul și să formăm o echipă de profesioniști în frunte cu bucătarul șef Doru Pintea care este pregătită să vă primească așa cum se cuvine și să aibă grijă să aveți tot ce vă trebuie pentru a vă putea bucura de un sejur minunat în stațiunea cu cea mai lungă pârtie și cel mai mare domeniu schiabil din țară.

Ne găsiți la doi pași (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check masaj
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Alexa Dan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.