Cabana Iris din Straja

​Capacitate: 10 adulți în 2 spații de cazare
Cabana Iris se afla la 50m de teleschiul nr. 1 si 150m de telescaun.
Cabana dispune la parter de o baie,o bucatarie si un living mic unde se afla un semineu ce incalzeste intreaga cabana. La urmatoarele 2 nivele se afla cele doua camere de 4 respectiv 6 locuri si un living.

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check living
  • check sală de mese
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Dan Suciu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.