adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Daria din Straja

Straja , str. Trup I I, nr. 26  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei Daria din Straja


   Darabant din Lugoj
nota: 10
schedule sejur: 23.01.2017 - 27.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte cald
   Diana Maria din Hunedoara
nota: 10
schedule sejur: 20.01.2017 - 22.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos! Am fost cu elevii si s-au simtit foarte bine! Raportul pret/calitate excelent!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca in orice cabana, izolarea fonica lasa de dorit.
   Aurelian din Alba Iulia
nota: 9.7
schedule sejur: 01.02.2015 - 06.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana este situata la baza partiei Constantinescu, ceea ce pentru mine a contat foarte mult. Practic iesi din cabana si dupa 10-15 de metri esti la poarta de acces pe partie.La coborare vi pe schiuri pana in fata usii de acces in cabana. Curatenia este OK, confortul camerei la fel, foarte multumit de semnalul WiFi. Bucataria este utilata, sunt frigidere pe fiecare palier pentru depozitarea alimentelor. Poate ar fi util si un prajitor de paine. Fata de anul trecut, anul acesta a fost creata la parter o camera pentru schiuri si clapari. De asemenea, am inteles ca din acest an toate camerele au baie proprie, ceea ce reprezinta un nou punct in plus. Felicitari proprietarilor pentru imbunatatiri.
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam !
   Cristina C. din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 27.01.2012 - 29.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut ca a fost amplasata fix langa partia 3, are si centru de inchirieri echipamente schi si au fost foarte atenti cu noi ca sa ne fie bine.
   Flavia B. din Arad
nota: 7.3
schedule sejur: 02.01.2012 - 06.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de telescaun, partia Constantinescu si Platoul soarelui. A fost non stop apa calda si caldura.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera cu patru locuri este cam mica pentru patru persoane, abia ai loc sa te invarti pe acolo. De asemenea in baie cam venea un miros urat probabil de la canalizare.
Răspunsul unității:
Ne-am comformat si am facut camera respectiva de 2 persoane.Multumim .
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,