adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Muresul din Sovata 3 grade grade grade

Sovata , str. Trandafirilor, nr. 74  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Muresul din Sovata


   Crinu P. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 21.08.2017 - 25.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia excelenta...Personalul amabil...Curatenia de 9
Am sa revin
thumb_down
Aprecieri negative:
La restaurantul pensiunii nu poti plati cu cardul.
   Petronela din Bumbesti- Jiu
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea nu s.a concretizat ( din motive personale) dar, cu siguranta, o sa revin la anul.
Ca o prima impresie, Vila Muresul Sovata, arata foarte bine. Personalul de la receptie, foarte amabil. Este foarte bine ca vila are restaurant .
   Dana B. din Galaţi
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 08.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspunsul a sosit rapid, chiar daca nu erau locuri de cazare pentru tot grupul.
   Bordei A. din Campina
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 21.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ok se merita zona, servicii, personalul, drumul, sa tot stai.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pic zgomot, dar cu rost.
   Mirel C. din Botosani
nota: 8.7
schedule sejur: 16.08.2013 - 19.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte buna;
- camera renovata, curata;
- instalatie baie in perfecta stare de functionare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aer conditionat;
- pretul usor ridicat.
   Dan din Razboieni, Jud. Neamt
nota: 6.7
schedule sejur: 02.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele la 150 ron (cele modernizate) arata decent, cu mobilier schimbat si bai modernizate. Lipsa aer conditionat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele la 120 ron sunt curatele, cu mobilier schimbat, dar cu aspectul bailor deplorabil (faianta veche cu ciobituri, usa umflata de umezeala, supot dus lipsa. Lipsa aer conditionat.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,