adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Klein din Sovata

Sovata , str. Trandafirilor, nr. 81  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Klein din Sovata


   Cecilia L. din Iasi
nota: 8.7
schedule sejur: 03.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Extra ideia cu bucataria.Camerele aproape perfecte.Aproape de obiectivele principale,necesare.
   Anca din Balabanesti, Galati
nota: 7.2
schedule sejur: 13.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, desi vila este la strada principala;
-personal amabil, prompt, gata sa remedieze orice problema aparuta;
-apa calda nu a fost o problema, desi eram la ultimul etaj.
thumb_down
Aprecieri negative:
Wi-fi defectuos (se intrerupea dupa aprox. 5 minute de la conectare);
-lipsa unui frigider in camera;
-ca o recomandare: o mai mare atentie la efectuarea curateniei in locurile mai putin vizibile.
   Octav-alexandru R. din Focsani
nota: 7.3
schedule sejur: 16.08.2014 - 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie centrala , parcare in curte , mic dejun consistent si calitativ
thumb_down
Aprecieri negative:
Remedierea de catre un instalator a defectiunilor din bai (fixarea wc-urilor , inlocuirea bateriilor care curg , inchiderea cabinelor de dus pentru a preveni inundatiile , etc. )
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,