adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Niko din Sovata

Sovata , str. Principala, nr. 105  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Niko din Sovata


   Carmen-Mihaela din Bucueresti
nota: 6.7
schedule sejur: 01.08.2015 - 05.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie a spatiilor din curte
thumb_down
Aprecieri negative:
Hartie igienica, sapun, prosoape in camera/bai
Indiferenta personalului
   Adina din Bucuresti
nota: 3
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Se comunica foarte prost dinspre unitatea de cazare inspre turisti. Informatiile sunt contradictorii, nu se tine o evidenta clara a rezervarilor, iar la un moment dat, dupa ce am primit asigurarea ca exista locuri pentru perioada solicitata de noi, ni s-a comunicat ca de fapt proprietara doreste grupuri mari; noi eram 6, nu eram `eligibili`. A trebuit sa cautam alta pensiune, dar... Tot raul spre bine. Suntem multumiti ca nu am mai ajuns la Niko!
   Dorica U. din Hunedoara
nota: 9.7
schedule sejur: 08.09.2012 - 09.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost un grup de copii și adulți, suntem foarte mulțumiți, personalul unitatii a fost foarte serviabil, o liniște deplinã, curãțenie exemplarã, preț acceptabil, totul a fost ok.
   P. din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 30.08.2010 - 02.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucatarie, gratar in curte, sala de mese dotata pentru cei ce nu merg la restaurant
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizoare prea mici in camere si fara telecomanda
   L. din Bt
nota: 7
schedule sejur: 14.07.2010 - 15.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea confera o nota de intimitate, are parcare, gratar, sala de mese, Tv.
thumb_down
Aprecieri negative:
E cam departe de plaja, nu am avut prosoape la baie si nici hartie igienica, respectiv sapun
   D. din Gaesti
nota: 10
schedule sejur: 01.05.2010 - 02.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezata intr-un peisaj pitoresc, Gazde primitoare, Conditii foartebune.
CONTACT UNITATE
Moldovai Anna Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,