adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Lion din Sovata

Sovata , Campul Sarat  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei de vacanță Lion din Sovata


   Ioana din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut locatia, cazarea si modul in care au interactionat cu noi furnizorii de servicii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut.
   Iuliana din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 23.07.2016 - 26.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera linistita, camerele curate, curtea mare cu verdeata, leaganele si spatiul pentru gratar si servit masa, au creat un cadru prietenos pentru a petrece cateva zile de vacanta.
Gazdele ne-au primit frumos si ne-au facut o scurta descriere a locului si a obiectivelor turistice de vizitat in zona.
   Ramona din Vanatori Judet Neamt
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2016 - 24.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc minunat,proprietari de nota 10!!! Nu am cuvinte,sunt ff mulţumită!!! Va multumesc!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimik de reproşat!! Totul a fost ok!!o locaţie superbă,linişte,curăţenie,loc de joacă,tot ce trebuie pt o vacanţă perfectă!!! Proprietarii de nota 10000!
Răspunsul unității:
Va multumim,suntem bucurosi ca v-ati simtit bine la noi!
   Robert din Pecica
nota: 10
schedule sejur: 19.07.2015 - 26.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate,liniste,proprietari prietenosi.
   Sandor S. din Lazuri
nota: 9.2
schedule sejur: 27.06.2015 - 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare loc linistit am fost foarte multumiti de camera puteti alege linistit aceasta locatie nu o sa inselati
   Marius din Brusturi, Neamt
nota: 9.5
schedule sejur: 26.07.2014 - 31.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia foarte frumoasa, nu foarte departe de punctele de interes...cu siguranta vom mai reveni cu placere...multumim inca o data proprietarilor pentru amabilitate si promptitudine
CONTACT UNITATE
Acs Dezso
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,