adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Casa Edy din Sovata 2 grade grade

Sovata , str. Trandafirilor, nr. 36  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile camerei de închiriat Casa Edy din Sovata


   Adrian din Brasov
nota: 3.7
schedule sejur: 01.10.2015 - 04.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ieftin...
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam frigut...
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
1. Micul dejun trebuie anuntat dinainte si nu are cine sa-l prepare de fapt; am obtat sa-mi fac singur;
2. Scarile care duc din camera la bucatarie ies prin exterior... Iar eu inghetam de frig si in camera; ce sa mai spunem de mersul la bucatarie ;)
   Andrei din Barlad
nota: 9
schedule sejur: 21.10.2012 - 24.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Au fost primitori si de treaba, acces la bucatarie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de la camera nu prea se inchidea cum trebuie.
   Adrian T. din Oradea
nota: 9
schedule sejur: 23.06.2011 - 28.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte amabili - la 600 m de Lacul Ursu si de centrul Sovatei
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au aces la internet ceea ce in secolul Xxi este un minus foarte mare - un router Wirless este ieftin se poate monta usor si nu ar fi un cost foarte mare
   B. din Zarnesti/brasov
nota: 8.2
schedule sejur: 31.07.2010 - 05.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte ospitalier, dragut, cu bun simt;
-camera draguta, confortabila
-loc linistit, dragut amenajet
-bucataria curata, destul de dotata
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se face curatenie in camere(5 zile am stat), gunoiul nu s-a dus din baie;
-lipsa aer conditionat;
-locuri de parcare insuficiente;
-lipsa frigiderului din camera;
-20 min. Pana la lacul Ursu
CONTACT UNITATE
Mandasz Eduard si Andrea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,