adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Casa Dan din Sovata 3 grade grade grade

Sovata , str. Izvorului, nr. 13B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile camerei de închiriat Casa Dan din Sovata


   Mihai A. din Constanța
nota: 9.3
schedule sejur: 15.09.2016 - 16.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizare, priveliste Super! Camera cu balcon din apartament e perfecta.Pensiune mobilata si intretinuta foarte bine,
thumb_down
Aprecieri negative:
Acoperire Wi-Fi slaba in camera
De ce intr-un pat dublu sunt 2 saltele si 2 pilote?
   Joseph M. din Morton Grove Il Usa
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand ,gazde deosebit de amabile si primitoare.Locatia este perfecta.Nu foarte departe de Lacul Ursu si centrul statiunii,dar mai izolata de galagia caracteristica sezonului turistic. Aproape de partia de schi,salina de la Praid si pastravaria de la Campul Cetatii.Camerele sant foarte curate si intretinute,cu parcare asigurata.Micul dejun servit la un pret mai mult decat rezonabil este un plus care conteaza foarte mult.Felicitari si sper sa ne mai vedem.
   Ghe S. din Fetesti
nota: 10
schedule sejur: 09.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este OK
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu
   Victor A. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2015 - 10.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea este conform tuturor standardelor de calitate. Gazdele sunt perfecte si indatoritoare. Vom revenii ori de cate ori ne vom caza in zona.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista...
   Aurora din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 02.01.2015 - 04.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situata intr-o zona linistita si frumoasa, departe de zgomotul strazii.
- Aproape de atractiile turistice din zona
- Este curat si frumos. Amenajarea este realizata cu bun gust iar bucataria este dotata cu cele necesare.
   Adrian Cornel din Campulung Moldovenesc
nota: 8.8
schedule sejur: 14.07.2012 - 16.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii foarte primitor, camere dotate si utilate modern si cu toate facilitatile, curatenie si confort deosebit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiul comun insuficient cand sunt ocupate toate camerele.
   Ioana P. din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 18.10.2011 - 21.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plasarea intr-o zona linistita, relaxanta, dar cu acces usor si rapid catre principalele puncte de atractie din zona.
Gazdele de nota zece, curatenia la fel.
thumb_down
Aprecieri negative:
Slaba izolare fonica. Desi am fost in extra sezon cand nu prea erau turisit si nu au fost probleme, pare ca acest lucru ar putea fi neplacut pt perioadele cand pensiunea e plina.
   Andra M. din Bragadiru
nota: 10
schedule sejur: 24.09.2011 - 26.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intrare separata pentru turisti,
- bucataria echipata cu toate cele necesare,
- simplitate si bun gust.
thumb_down
Aprecieri negative:
Atentie deosebita in cazul in care turistii vin cu copii mici; poate fi periculos pentru ei sa stea in curte; desi poate strica aspectul placut al curtii, este recomandabil sa se asigure balustrada.
Răspunsul unității:
Incepand din primavara anului 2012 balustrada nu mai prezinta un pericol pentru cei mici,aceasta fiind asigurata cu doua randuri de lamele din lemn.Asadar asteptam si familii cu copii.
   S. din Timisoara
nota: 9
schedule sejur: 29.08.2010 - 04.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este amabil, atent, primitor; serviciile sunt de calitate foarte buna, e curat, confortabil, pretul de cazare este accesibil pentru conditiile oferite este foarte bun, obiectivele de interes au fost pe o raza de cativa km deci accesibile.
   C. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 10.08.2010 - 13.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, bun gust, gazda remercabila care serveste un mic dejun copios si de calitate, la o masuta cocheta, respectuosi
thumb_down
Aprecieri negative:
Fiind cazati la mansarda, in timpul zilei se face cald cu toate ca exista un aparat de aer conditionat; lipsa veiozelor pe noptiere si a unor scaune cu spatar in camera(existau doua, din plastic, pe balcon)
Răspunsul unității:
Veiozele exista de o perioada buna de timp precum si scaune in camera !
CONTACT UNITATE
Dan Elena
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,