adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Casa Ami din Sovata 2 grade grade

Sovata , str. Lunga, nr. 43  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile camerei de închiriat Casa Ami din Sovata


   Alexandru S. din Satu Mare
nota: 8.8
schedule sejur: 05.08.2013 - 08.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Arata mult mai bine decat in poze, lniste deplina, proprietarii ii intilnesti la sosire si la plecare,
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme multe are statiunea nu neaparat casa ami
este inadmisibil ca in 2013 sa mergi la lacul ursu si sa stai ca sardelele in conserva cu patura pe lemnele tari fara pic de umbra,este interesant ca platesti bilet de intrare(nu ieftin) cu care nu poti iesi pe perioada cand nu ai voie in lac,si ca urmare am vazut oameni care mancau pe patura sandwichul adus de acasa(mi-am adus aminte de vremurile de demult),este cica un restaurant in incinta strandului unde poti manca mici,carnaciori si pulpe
pacat ptr ca zona este chiar frumoasa dar in continuare ne cam batem joc de ea dar asta este turismul romanesc si incercam sa-l luam ca atare
Răspunsul unității:
Multumim mult pentru exprimarea parerilor dumneavoastra! Va mai asteptam cu mare drag!
   Tiberiu R. din Constanta
nota: 8.2
schedule sejur: 26.08.2011 - 29.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este curata, este dotata cu tot ce ai nevoie pentru un sejur (vesela, aragaz, filtru cafea, microunde), foisor mare in curte cu gratar, ``disc``, ceaun si in primul rand este separata de casa in care locuiesc gazdele, nici nu simti ca sunt acolo.
- Livada in curte cu prune si mere la discretie
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta un pic cam mare fata de statiune (doar in cazul in care nu ai masina) dar nu este un impediment.
- Baia un pic cam mica
Răspunsul unității:
Multumim mult pentru parerile exprimate! Va mai asteptam cu drag!
CONTACT UNITATE
Ponori Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,