adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Baroque din Slimnic

Slimnic , str. DN. Sibiu-Medias (la aprox. 18.6 km de centrul loc. Sibiu)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Baroque din Slimnic


   Traian din Ploiesti
nota: 5.5
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezarea si peisajul,piscina incalzita patron intelegator
thumb_down
Aprecieri negative:
LA rezervare am intilnit suprize - camerele pe care le rezervasem au fost altele mai mici si neincapatoare dar au fost schimbate cu un apartament unde noaptea se oprea caldura;
WI-FI lipsa nu asa cum se spune in oferta
O zi din 4 am avut acces la piscina iar restu ne-au cerut 15LEI /persoana- nu asa cum scrie in sait
Unii angajati Llasa de dorit...dar nu toti
   Mariana din Tg Jiu
nota: 4.3
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.12.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
La sauna nu am avut acces,motivandandu-se ca este defecta,perceperea taxei de 15lei /persoana la intrarea in piscina,desi pe site nu e precizat..curatenie NU!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pretul de intrare la piscinuta (pentru piscina am ales aceasta pensiune,tinand cont ca este intr-un sat nu prea impresionant) Am reusit sa intram la piscina decat o singura data pentru aproximativ o ora ....si in sala era frig,apa era calda, dar sala piscinutei nu era suficient de incalzita. Sauna ne-au spus ca e defecta atunci cand am solicitat accesul la sauna desi, cu o seara inainte era functionala si nu am avut acees la sauna. Atunci cand am rezervat nu s-a spus ca pentru piscina si sauna trebuie sa platim suplimentar pretul de 15lei /persoana. Consider ca 100 lei cazare ptr conditiile oferite, sunt suficienti ptr a-si acoperi cheltuielile si a avea si profit..dar daca ne comportam asa repezit si disgratios cu turistii va dorim sa aveti noroc cu altii ,cu noi nu!
Răspunsul unității:
Pretul de 130 ron inclus cazare si piscina pentru trei persoane in toiul iernii este omenesc,pretul fiind afisat pe site
CONTACT UNITATE
Fratila Corina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,