adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Muntele Verde din Slanic Prahova 4 grade grade grade grade

Slanic Prahova , str. Piatra Verde, nr. 21  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Muntele Verde din Slanic Prahova


   Mihaela Monalisa F. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 23.03.2017 - 26.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliștea, amenajarea interioară, camere mari si luminoase (inclusiv lumina artificiala din plin, becuri si aplice in toate zonele camerei), balcon generos, mobila noua si finisaje de calitate, obiecte sanitare in stare foarte buna de funcționare, variante de aerisire a camerei multiple (mai multe foi de geam ce se rabateaza), gazda primitoare, halate si papuci de baie, baie încăpătoare, TV Samsung, modalități de petrecere a timpului liber si in exterior (loc de joaca pentru copii, teren de fotbal, foișoare in stare buna), loc de parcare in curtea proprietații.
thumb_down
Aprecieri negative:
Porțiile de mancare mici servite in restaurant, arhitectura clădirii banala fata de interiorul deosebit, amplasarea locului de joaca in spatele clădirii (nu iti poti vedea copilul de la masa - ar fi fost un mare plus sa fie macar cateva jucarii si in fata restaurantului pt a putea supraveghea copiii mici -3 ani)
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Micul dejun nu este inclus in pret asa cum figura in tabelul de preturi.
   Raluca din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 28.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare, piscina, gradina si terenul de fotbal
   Laura din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.07.2016 - 15.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii excelente, atentie desavarsita a gazdei si un ambient foarte placut.
   Diana din Bucuresti
nota: 6.3
schedule sejur: 26.12.2015 - 29.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumoasa vila, mobila si decor superb, locatie ideala. Curtea cu cateva jucarii si leagane foarte atractiva pentru copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost foarte frig in prima seara si noapte. Lipseste posibilitatea de a face un ceai/cafea in camere, nu se poate cobori la prima ora pentru a servi o bautura calda. Prea multe scari, este nevoie de un lift (nu ma gandesc neaparat la bagaje ci la copii si mai ales la oameni in varsta). Nu exista telefon in camera ! Daca am nevoie de ceva trebuie sa cobor tocmai pana la parter (la eatjul 1 nu este niciodata nimeni la receptie). Meniu bazat in principal pe carne, foarte restrictiv daca tii post sau esti vegetarian, plus ca nu aveau mancarurile mentionate in meniu, trebuia sa le spunem cu o zi inainte ca sa le pregateasca - mi se pare inadmisibil avand in vedere preturile pe care le practica.
Răspunsul unității:
Buna ziua stimata doamna,
Incepem prin a va spune ca regretam ca zilele petrecute in pensiunea noastra nu au fost pe masura asteptarilor. Dar daca in acelasi timp ne amintim agresivitatea inexplicabila a mesajelor si contactelor avute inca din momentul efectuarii rezervarii, parca incepem sa vedem cu alti ochi ceea ce ati scris sau descris despre acest sejur. Ne amintim totodata si ca in momentul in care ne-am intalnit, dupa ce ati primit camera, ati spus ca regretati tonul pe care dumneavoastra personal si numai dumneavoastra l-ati folosit, precum si modul in care ati purtat dialogul aferent pentru efectuarea rezervarii. Ne mai amintim si ca ati spus ca ati venit in pensiune la recomandarea unei colege. Si ne mai amintim si discutia avuta pe marginea meniului: ati precizat ca preferati preparatele fara carne. Si v-am oferit variantele pe care le avem in meniu. Si ati si servit unele dintre acestea si v-ati declarant incantata de ele. Si ati mai precizat ca nu stiti daca serviti urmatoarea masa in restaurantul nostru pentru ca doriti sa faceti cativa pasi in statiune. Si v-am spus ca daca va hotarati, chiar daca este foarte tarziu, cu un telefon prealabil veti elimina timpul de asteptare si nu veti intarzia si mai mult cu masa. Si suplimentar ne-am aratat disponibilitatea de a va pregati orice preparat doriti. Este ireal sa vedem acum ca ati mentionat ca in situatia in care doriti un preparat din meniu trebuie sa il comandati in ziua anterioara. Cum puteti sa dati un astfel de sens discutiei avute ? Iar comentariile despre imposibilitatea de a servi o bautura calda “la prima ora”, sunt revoltatoare. In ceea ce priveste restul comentariilor, apare sentimentul ca ar trebui sa citim printre randuri. Este extrem de trist ca doriti sa faceti sa para neglijenta maxima, tocmai efortul nostru de a fi cat mai aproape de oaspetii pensiunii. Ne oprim aici. Toate cele bune colegei dumneavoastra cat si dumneavoastra.
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,