adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Roberto din Slanic Prahova 3 grade grade grade

Slanic Prahova , str. Slanic Prahova  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
42 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(8 recenzii din 42).

record_voice_over Personal:9.4
insert_emoticon Servicii:9.1
lightbulb_outline Curățenie:9.1
weekend Confort:9.1
monetization_on Prețuri:8.9
location_on Localizare:10

Recenziile hotelului Roberto din Slanic Prahova


   Costel din Slatina
nota: 8.3
schedule sejur: 28.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dotare buna in camera, mancare in general buna, servire prompta, s-a schimbat camera din 2 paturi in pat matrimonial, conform solicitarii, s-a emis factură
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aer condiționat (au doar camerele de la etajul 3), neridicare gunoi din cameră în ziua de duminică, scara de acces este foarte ingusta și treptele prea mari, in ultima zi - la micul dejun - am fost intrebati de la ce camera suntem (in celelalte zile nu s-a intamplat, personalul fiind acelasi; poate este utilă inmanarea unor cartele care sa fie bifate de personal)
   Bogdan M. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 26.11.2016 - 27.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia foarte buna fata de punctele de atractie din localitate, amabilitatea personalului, curatenie camerelor si a hotelului in general si mancare diversificata pentru toate gusturile. Preturile practicate sunt foarte accesibile.
Felicit conducerea hotelului pentru toate acestea.
Sigur voi recomanda acest hotel prietenilor si voi reveni si cu alta ocazie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inteleg ca trebuie mentinuta curatenia tuturor spatiilor dar, maturatul prin restaurant in timp ce te afli la masa nu pica prea bine. In rest nu am alte nemultumiri.
   Liliana S. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 31.10.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta - aproape de gara, parc, salina, magazine;
profesionalism din partea personalului, mancare excelenta la restaurant;
preturi rezonabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost foarte multumita, nu am nimic de reprosat.
   Carmen Beatrice din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 03.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea si confortul hotelului; pret corect
thumb_down
Aprecieri negative:
Un comportament mai amabil din partea restaurantului
   Adina din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 15.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate nu am putut ajunge in acesta vara, dar am fost de mai multe ori in anul 2013 la terasa hotelului dvs si am fost intotdeauna multumita atat de produse cat si de personal
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sugestii, dar sper ca anul viitor sa petrec o saptamana in hotelul dvs.
   Mirela din Dranic Dolj
nota: 9.2
schedule sejur: 05.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea hotelului fata de punctele de interes, terasa de la capatul holului pt fiecare etaj, restaurantul hotelului, marimea camerelor si mobilierul, personalul si serviciile oferite (multumim doamnei Simona Chitu de la receptie)
thumb_down
Aprecieri negative:
Suporturi pentru uscarea costumelor de baie si imbunatatirea ventilatiei in baie.
   Nicoleta din București
nota: 9.2
schedule sejur: 01.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Faptul ca am revenit la aceasta locatie spune totul. Hotelul frumos amplasat in centru, camera curata, amabilitatea intregului personal
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea poate putin mai diversificata dar poate tinand cont de numarul turistilor poate nu se justifica
   Ungureanu din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 22.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata cu dotari corespunzatoare conform standardului afisat (trei stele). Personalul indatoritor (si foarte important) zambitor gata de sprijin. De asemenea este de mentionat calitatea restaurantului atat din punct de vedere al gatitului (un chef bun) cat si calitatea personalului In concluzie un sejur placut chiar daca scurt. Merita sa revii.
thumb_down
Aprecieri negative:
O problema de constructie este scara de acces prost conceputa care pune probleme foarte mari si fara si cu bagaje pentru toti turistii indiferent de varsta sau probleme.
   Monica S. din Bucuresti
nota: 5.7
schedule sejur: 27.05.2016 - 29.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea a fost ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa curateniei. Petreceri cam zgomotoase la ore tarzii.
   Raluca din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 20.04.2016 - 22.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, cald, camere si bai spatioase si placut amenajate. Personalul extrem de amabil.
   Andreea Cristina C. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea nu s-a concretizat, dar unitatea a raspuns online la acest aspect, lucru care mi se pare de bun simt. Multe unitati nu raspund deloc online.
   Narcis din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 04.11.2015 - 07.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie centrala, cameră confortabila,mâncare bună. Raportul calitate-pret ok.
   Panainbte din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 22.10.2015 - 23.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere confortabile, vedere placuta, aproape de punctele de atractie.
   Elena P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2015 - 23.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasat in ”inima” orasului Slanic, intr-o oaza de verdeata si liniste. Confort, curatenie, solicitudine, totul la cote maxime!!! Mancare delicioasa. Raportul calitate/pret, atat la cazare cat si la restaurant:optime!!!!
   Daniel din Mioveni
nota: 8
schedule sejur: 11.08.2015 - 13.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Se află la distanța mică de principalele puncte de interes;
- ne-au oferit un pat pliant;
- singurul obiectiv turistic care merită a fi vizitat este Salina Unirea, pentru că în stațiune nu s-a mai investit de foarte mulți ani, nu există niciun parc amenajat unde să te poți plimba sau un loc de joacă pentru copii (dacă preferi poți intra la Complexul Baia Roșie sau Verde, dar s-ar putea să te cam doară buzunarul);
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit camera pe care am cerut-o când am făcut rezervarea, adica una dublă matrimonială;
- nu am avut aer condiționat în cameră, deși ni s-a spus că avem;
- la baie ventilatorul montat are aerisirea comună cu alte băi și s-a resimțit de mai multe ori mirosul neplăcut de la vecini;
- în timpul nopții s-a simțit miros de umezeală, cred că nu doar pereții de pe coridor erau trași, ci și cei din cameră;
- magazinele din jur sunt slab aprovizionate, dacă ai nevoie de ceva s-ar putea să te duci la Ploiești să cumperi.
- curățenia nu este una exemplară;
- obiectivele turistice nu sunt semnalizate corespunzător;
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Acest hotel nu își merită cele 3 stele, doar se profită de faptul că este modernizat mai recent în comparație cu celelalte. Prețul este cam mare pentru serviciile oferite.
   VIOLETA F. din Galati
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizare buna,terasa cu multa umbra,...nu erau locuri de cazare
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu-i cazul
   Anamaria din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 27.06.2015 - 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte primitori, domnul Romica este foarte atent la oaspetii dumnealui
+ camerele mari, luminoase; pe fiecare eraj este o mica terasa unde se poate sta cu copiii in zilele ploioase sau se poate bea cafeaua
+ se face curatenie in fiecare zi, insa ar putea insista mai mult cu curatenia in restul hotelului (holuri, zone de acces etc.)
+ aproape de salina, de parculet, de un super-market
thumb_down
Aprecieri negative:
Cand este aglomerata terasa, servirea este cam greoaie, dureaza putin pana ne aduc mancarea
- mancarea este buna, insa atentie la preparatele din peste in perioadele calduroase, in ultima zi de sejur am facut toxi-infectie alimentara (si noi, si copilul si prietenii cu care luasem masa) si am plecat acasa direct la spital
- mini-frigiderul (o cutie ventilata) nu prea face fata
   Alexandra din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 28.05.2015 - 29.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost minunat, camera excelenta. Foarte aproape de gara si de salina.
   Cristian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.05.2015 - 17.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcare disponibila, curatenie, bun meniul restaurantului,
   Nicolae B. din Constanta
nota: 9.2
schedule sejur: 27.04.2015 - 29.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul super amabil, camera curata, mancarea la restaurantul propriu foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Routerul Wireless slabut, semnalul la etajul 3 este slab si se pierde.
   Iulia din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 29.11.2014 - 30.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate din partea personalului, caldura si curatenie in camera, mancare buna
   Roxana din Petresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.09.2014 - 28.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, bai mari, paturi mari, caldura in camere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mirosul de tigari din camere si gresia din baie trebuie spalata mai bine.
   Alexandru O. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 05.09.2014 - 08.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie super, pozitie super , restaurant (produse proaspete si diverse), relatia cu clientul (decenta si corecta..., am fost sfatuit sa decalez sejurul pe motiv ca este innorat si nu se poate face baie in exterior) ....cred ca este singurul hotel din zona care corespunde ca servicii si celor mai pretentiosi ...dar la preturi decente ....terasa exterioara la fiecare nivel in capatul holului echipata pentru self , cafea , tigari a completat placerea cazarii , vom reveni !!
thumb_down
Aprecieri negative:
Frigiderul a fost o simpla cutie ventilata !....atentie la alimente perisabile !
   Eugen din Braila
nota: 9.7
schedule sejur: 29.08.2014 - 01.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul bine instruit se poarta frumos curatenie in camere este pozitionat foarte bine se poate servi masa in conditii decente raportul calitate pret pozitiva
thumb_down
Aprecieri negative:
Pernele sunt foarte mici
   Lucian George N. din Focsani
nota: 7.2
schedule sejur: 28.07.2014 - 30.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost curata in general, doar pe ici colo am mai gasit cate un fir de par de la anteriorii cazati.
thumb_down
Aprecieri negative:
Unii chelneri de la restaurantul Roberto sunt foarte neatenti si sictiriti. S-a intamplat de vreo 3 ori sa comandam una si sa primim altceva, ceea ce mi se pare inadmisibil.
Intr-o zi cand am facut dus, m-am trezit cu apa rece de-odata si nu a fost apa calda vreo cateva ore.
   Lorian din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 28.06.2014 - 29.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sunt foarte multumit atat de serviciile angajatilor cat si de faptul ca am regasit hotelul in faza de reamenajare ceea ce denota interes pentru confortul oferit.
   Anamaria din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 30.04.2014 - 03.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand aceasta locatie cu cea mai mare incredere!!! Ne-am simtit extraordinar! Mancarea e excelenta in comparatie cu alte restaurante din zona!
Patronul se afla in permanenta acolo si e foarte, foarte amabil. Cand am citit prima data celelalte pareri pozitive, sincer, nu le-am dat crezare, dar m-am convins singura ca sunt adevarate!
   Ciurariu V. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 05.11.2013 - 10.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera bine incalzita, mancarea la restaurant buna si la preturi acceptabile, conducerea hotelului foarte prompta si atenta cu toata lumea.
Revenim cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mocheta din spatiile commune destul de uzata.
   Bogdana din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
D-l cu care am discutat a fost foarte serviabil, mi-a telefonat imediat pentru a stabili impreuna toate detaliile rezervarii.
Am renuntat in final la serviciile hotelului intrucat ne-am schimbat destinatia.
   Mihaela Viorica din Galati
nota: 8.5
schedule sejur: 19.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera primitoare, cu personal amabil si primitor, mancare gustoasa (ca la mama acasa)
thumb_down
Aprecieri negative:
Scari ametitoare
Imbunatatirea sistemului de absorbtie a vaporilor de la mancare pentru a evita patrunderea lor in camere (vara este normal sa stai cu fereastra deschisa ..)
CONTACT UNITATE
Receptie Hotel Roberto
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,