adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Baia Rosie din Slanic Prahova 3 grade grade grade

Slanic Prahova , bd-ul Muncii, nr. 86  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Baia Rosie din Slanic Prahova


   Mihai din Nehoiu
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 14.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Absolut minunat! Recomand tuturor,am petrecut o vacanta extraordinară alături de cei dragi! Personal amabil,curățenie apa curata in piscina,piscina pentru cei mici si mâncare foarte buna! Revenim cu drag de fiecare dată!
   Cerasela B. din Constanța
nota: 9
schedule sejur: 04.09.2015 - 06.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gradina resortului este f.frumoasa si ingrijita.
Mancarea la restaurant nu este pe masura preturilor!
Micul dejun este insuficient si acelasi zilnic!
Apa in piscina este rece!
Lacul sarat face toti banii, dar verificati scarile de coborare,unele prezinta pericol de desprindere, plus rugina aferenta!
Cabina de dus fiind fara usa determina semiinundatie in baie!
   Corina din Targoviste
nota: 9.7
schedule sejur: 16.05.2013 - 18.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, curatenia, promptitudinea personalului, ceea ce a generat o atmosfera agreabila.
   Florin G. din Bucuresti
nota: 6
schedule sejur: 13.08.2012 - 18.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambientul exterior al complexului
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camere
Schimbatul prosoapelor
Zgomotul vecinilor de deasupra este cel mai mare disconfort pe care l-am suportat cu greu
   Rodica N. din Pitesti
nota: 9
schedule sejur: 14.08.2011 - 15.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc de joaca pentru copii(chiar daca este slab dotat).
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost cazati la parter si nu am avut uscator de rufe.
   Ilenuta L. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 03.07.2011 - 08.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort si liniste iar ospitalitatea celor ce lucreza aici te binedispune imi pare rau ca nu am putut sta decat cinci zile. Pentru copii a fost un paradis cum au numit ei locatia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Strandul cu apa dulce nu a fost conform reclamei adica si-ncalzit.
CONTACT UNITATE
Cristea Constantin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,