adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Crai Nou din Sirnea 3 grade grade grade

sat Sirnea , str. Principala, nr. 256C (la aprox. 16.7 km de centrul loc. Bran)  
​Capacitate: 21 adulți în 10 spații de cazare.
Situată într-o zonă liniștită, fără vecini, Pensiunea Crai Nou oferă acces Wi-fi gratuit, utilitățile de grătar și camere cu Tv prin satelit și vedere la munte.

Toate camerele de la Pensiunea Crai Nou au Tv cu ecran plat, minibar și balcon. Baia privată are duş şi articole de toaletă gratuite.

Dimineaţa este servit micul dejun, iar la fiecare etaj oaspeții au acces la o bucătărie comună și un living comun. Pensiunea oferă un depozit pentru echipament de schi, închirieri de biciclete și parcare gratuită.

În împrejurimi oaspeţii se pot relaxa sau bucura de activități în aer liber, precum drumeții și ciclism.

Pensiunea este nou construită și se află la doar 15km de castelul Bran.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check închirieri biciclete
  • check pat bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Nicoara Mihaela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,