adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Tirol din Sinmartin 4 grade grade grade grade

Sinmartin , str. George Enescu, nr. 5 (la aprox. 2.0 km de centrul loc. Baile Felix)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Tirol din Sinmartin


   Codrina G. din Baia Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 11.07.2017 - 15.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia,liniste,piscina foarte curata
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi ok.sa se precizezeca pentru utilizarea aerului conditionat se plateste extra ,chiar daca e doar 5ron/zi
   Tatiana din Chisinau
nota: 9.7
schedule sejur: 20.07.2015 - 30.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea foarte curata, comoda si placuta.
   Jenica din Craiova
nota: 8.8
schedule sejur: 01.08.2014 - 07.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezare buna
piscina impecabila
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii de imbunatatire-frigidere in camere
   Florin B. din Sighetu Marmatiei
nota: 9.7
schedule sejur: 24.07.2013 - 03.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie perfecta linistita pentru un concediu si gazda a fost foarte amabila comunicativa si cu siguranta la urmatorul concediu tot la aceasta pensiune vom merge! Si recomand tuturor celor care isi doresc un concediu linistit si confortabil, acesta pensiune.
Răspunsul unității:
Multumim
   George T. din Poiana Mare
nota: 9
schedule sejur: 20.06.2012 - 23.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patronul este un domn foarte serios,vajuta ori de cate ori este nevoie.
   Mihai D. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 16.08.2011 - 20.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie f. frumoasa. Este conform cu descrierea. Patronul este un om f. cumsecade, nu am ce sa-i reprosez.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea am ce sa-i reprosez.Un minus ar fi lipsa ( daca se poate categorisi aici ) lipsa oricarei aerisiri pe scara de acces, ceea ce duce uneori la caldura excesiva pe scara.
   Dolejan L. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2011 - 19.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase si dotate cu aer conditionat, conexiune la internet, piscina in curte, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit nici un minus la aceasta locatie.
CONTACT UNITATE
Calin Popa
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,