adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Rad din Sinmartin 3 grade grade grade

Sinmartin , str. George Cosbuc, nr. 2 (la aprox. 2.0 km de centrul loc. Baile Felix)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa Rad din Sinmartin


   Loredan din Deva
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, curatenia, personalul foarte politicos,bucataria
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Cristina din Arad
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2013 - 17.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal mai mult decat amabil
- camera curata, liniste
- raport calitate pret foarte bun
- foarte aproape de Strandul Apollo
   Andrei D. din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 04.09.2012 - 09.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort, gazde mai mult decat primitoare, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa o "zaharnita" - sparta de noi ( scuze ) :)))
Răspunsul unității:
Multumim pentru review.
In vederea "zaharnitei",absolut nici o problema :)
   Lorena Marcela B. din Baia Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 27.07.2012 - 29.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare au fost excelente: liniste deplina, buna functionare a tuturor elementelor puse la dispozitia noastra, gzde sociabile.
Răspunsul unității:
Multumim pentru review.
   Neculai A. din Hunedoara
nota: 9.3
schedule sejur: 15.08.2011 - 18.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul si personalul sunt de nota 10 totul este bine pus la punct si pe gustul tuturor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curtea fara verdeata.
Ca-am prea aproape de soseaua nationala (putin zgomot).
Răspunsul unității:
Am rezolvat si problema "verde" :)
Acum avem si iarba si piscina.Va asteptam sa reveniti si sa va bucurati de tot confortul pe care vi-l oferim.
CONTACT UNITATE
Rad Ioan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,