adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de inchiriat Alissim din Sinmartin 2 grade grade

Sinmartin , str. Andrei Muresanu, nr. 105/4
la 1.3 km de centrul loc. Baile Felix  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile Camere de inchiriat Alissim din Sinmartin


   Camelia B. din Roman
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost o experienta deosebita si placuta personalul ne-a ajutat cu problemele intampinate.Cafeaua a fost gustoasa,distanta fata de strand a fost convenabila si camerele au fost curate si luminoase.Camera in care am fost cazati avea baia pe hol si ere foarte spatioasa. Am avut acces la bucatarie unde am preparat ceva cald la copii.Gazda ne-acondus cu masina personala la plecare.Sigur vom reveni.
   Teodor D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.09.2014 - 09.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele extrem de primitoare si amabile ,locatia excelenta si aproape de strandurile felix si apollo ,vom reveni cu mare placere !
   Gabriela B. din Targu Mures
nota: 10
schedule sejur: 09.06.2014 - 14.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Administratorii pensiunii sunt foarte primitori si de foarte mult bun simt daca promit ceva se tin de cuvant.
-M-au adus de la autogara la pensiune si inapoi. Mi-au oferit si o prezentare a istoricului orasului Oradea. Precizez ca a fost prima vizita la Oradea si la Baile Felix si cu siguranta voi reveni.
-Am fost placut impresionata de faptul ca administratorii pensiunii au oferit tuturor turistilor cazati cirese si delicioase prajituri de casa, cafeaua cu aroma deosebita...
Exista acces la frigider, congelator, bucatarie dotata cu tot ce trebuie.
-Curatenie impecabila, atat in interiorul pensiunii cat si in gradina. Am avut 5 zile cu adevarat minunate, intr-o atmosfera linistita si prietenoasa.
-Raportul pret - calitate nota 10
-De la pensiune si pana la strandul Apollo 10-12 min. De mers pe jos.
- Am fost foarte multumita si mi-ar placea sa mai revin.
   Tudor din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 06.12.2013 - 08.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este a doua oara cand ne cazam aici si sigur vom reveni. Personalul este foarte primitor, foarte saritor, foarte intelegator. Doar cuvinte de lauda!
   Camelia din Resita
nota: 10
schedule sejur: 17.05.2013 - 19.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele au fost foarte primitoare, zona este linistita si situata foarte aproape de strand. Camera a fost curata la fel si bucataria. Pretul mi s-a parut destul de avantajos.
   Colceag E. din London
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.11.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Emailul meu a fost ignorat, nu am primit nici un raspuns
Răspunsul unității:
Da , e posibil sa nu raspunzi la email, daca calculatorul este stricat, piesa vine de la Bucuresti abia peste o saptamana,etc.
- dar daca esti chiar asa de dornic sa te cazezi expres la o unitatea de cazare, si vezi ca nu primesti nici un raspuns, nu pui mana pe telefon si suni ??? ,(sunt afisate nr de tel). Dragi turisti.
- daca proprietarul se imbolnaveste si ajunge la spital si nu mai apuca sa te anunte, ce face turistul?
- sau daca a facut un acccident si a murit ?te bazezi pe rezervarea facuta printr-un mail?
- dar daca el castiga la loto si e paranoic, pleaca din tara sa nu-i faca cineva ceva rau si uita de rezervari, sau lasa pe altcineva (iresponsabil) sa dea cheile turistului, e posibil ? turistul se poate baza?
oare nu trebuie sa sune in ziua cand pornese, sa anunte si sa confirme si turistul si proprietarul?
- oare turistul nu are (oblogatia lui personala) responsabila de a da un telefon cand porneste si pe la ce ora ajunge?
- o nota e usor sa o dai, dar sa fi responsabil fata de tine, fara a judeca, critica pe cei din jur dupa subiectivitatea ta , oare este in stare turistul sa faca acest minim efort?
- si proprietarul are obligatia de a tine camera rezervata turistului care a depus un avans, sau de a-l ajuta daca se intampla sa aiba o avarie la conducte centrala, care nu poate fi remediata rapid etc sa-i gaseasca o alta camera la o alta unitate, la aceleasi conditii distanta pret. Sau aproximativ la fel.
- responsabilitate au ambele parti implicate in turism, dar educatia responsabilitatii, nu prea exista in Romania,
-eu ma consider 90% responsabil.avand in vedere ca am postat la descriere sa sune din timp, sa anunte cu cel putin o ora sosirea turistului.
este adevarat ca trebuie sa raspunzi unu-i email de rezervare promt , dar daca nu reusesti pentru ca esti plecat din oras 2 sa 3 zile la bunici. In concediu , sau afara din tara penru a vizita ceva , sau afacere etc. Nu ai acces la internet mail etc . Pierzi clientul indiferent de raspunsul pe care-l dai, acesta este un risc asumat, dar sa fie notat punctat, criticat , nu mi se pare corect.
   Angela A. din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 17.04.2012 - 22.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata la 650 m de principalul strand in aer liber, putandu-se ajunge acolo pe jos. Este liniste, proprietarii sunt super draguti si iti pun la dispozitie tot ce ai nevoie.
   Samuel P. din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 28.11.2011 - 29.11.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de bazine, gazdele au fost foarte prietenoase, pretul avantajos, mai ales cu tichetele de reducere, in bucatarie am putut gati cum am vrut noi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai trebuie niste scaune in camera, baterii de rezerva la telecomanda. . .
   Liliana C. din Timisoara
nota: 8.8
schedule sejur: 30.10.2011 - 05.11.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasata intr-o zona linistita in Sanmartin, aproape de intrarea in Statiunea Baile Felix(aprox 700-800m);
-proprietarii sunt doi tineri (sot si sotie) foarte primitori si amabili;
-in camera precum si in incinta vilei este curatenie si caldura;
-in perioada cat am fost cazata (o saptamana) in pensiune a fost liniste, o atmosfera foarte placuta;
-este permis accesul la bucatarie (care este bine utilata);
-raportul calitate pret este unul bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de semnalat.
CONTACT UNITATE
Simut Leontin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,