adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Casa Sidor din Sinmartin 3 grade grade grade

Sinmartin , str. Ciprian Porumbescu, nr. 12 (la aprox. 2.0 km de centrul loc. Baile Felix)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile camerei de închiriat Casa Sidor din Sinmartin


   Mihaita din Tecuci
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2016 - 17.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, prietenosi, comunicativi
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri la care sa ma gandesc
   Sinziana din Targoviste
nota: 9.3
schedule sejur: 20.08.2015 - 21.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
S-au interesat in permanenta de noi si de venirea noastra. Curatenie si camere spatioase. Locatia este in zona ANL-urilor din Sanmartin, dar este foarte bine. Au bucatarie unde poti folosi absolut tot ceea ce iti doresti! Revenim cu drag
   Daniel S. din Ianca Olt
nota: 9.3
schedule sejur: 03.09.2014 - 07.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte placut, camere curate, liniste, relaxare totala. Recomand
   Marius H. din Offenbach Am Main
nota: 9.7
schedule sejur: 17.08.2014 - 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie impecabila, gazda foarte prietenoasa.
Imprejurimile foarte linistite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumurile de acces nu sunt complet pavate. Zona e inca in dezvoltare.
   Liliana G. din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2014 - 16.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, liniste, confort-
si preturi mai mult decat rezonabile ptr conditiile oferite oaspetilor
thumb_down
Aprecieri negative:
Modificati harta de acces, va arata localizati in Timis
Răspunsul unității:
Am modificat datele locatiei pe harta ,sper acum ca va aparea locatia reala.
   Bianca C. din Cenei
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietara e o doamna foarte de treaba. Bucataria are orice. De la zahar la pungi. Camerele arata bine, iar seara e liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sunt tantari in camere si chiar daca camera are aparat de tantari si pastile nu face fata.
Răspunsul unității:
Sa stiti ca am rezolvat in mare parte problema, avem site de tantari la aproape toate camerele.
CONTACT UNITATE
Simona Sidor
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,