adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Aleea din Sinaia

Sinaia , str. M. Eminescu, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Aleea din Sinaia


   Alexandru P. din Bucuresti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu ma pot exprima in privinta vilei, rezervarea nu s-a concretizat din motive ce nu au tinut de mine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Politica de rezervare
- atitudine proprietar
- conditiile de rezervare (proprietarul vrea apel telefonic si avans; in politica de rezervare din pagina nu era mentionat acest aspect, ba din contra mi s-a transmis mesajul hotelierului "Rezervare confirmata, fara plata unui avans", cu pastrarea implicita a camerelor - conform print-screen atasat! Cand am sunat cu 2-3 zile inainte de sejur, proprietarul "nu a recunoscut" rezervarea efectuata pe Turist Info.
Răspunsul unității:
Va multumim ca ati dorit sa va cazati la noi , dar asa cum v-am spus la telefon o rezervare ferma se face cu un contact telefonic si plata unui avans. Multi turisti fac rezervare pe diferite saituri dar cand aud ca trebuie sa achite avans subit nu mai doresc rezervarea. Asa ca noi nu mai tinem camere decat pt. Turistii care sunt seriosi si achita avans. Multi fac rezervare si daca vremea este frumoasa poate vin daca nu pur si simplu nu mai raspund la telefon sau nu recunosc rezervarea, asa ca politica noastra este plata avansului. Daca dvs. Ati fii sunat atunci cand ati fi facut rezervarea si va punem sa achitati cu o luna inainte sigur renuntati la rezervare.Inclusiv pe booking noi cerem avans altfel nu tinem nici o camera rezervare. Si asta din cauza seriozitatii oamenilor.
Mai mult m-am oferit sa va ofer cazare in alta pensiune pe care ati refuzat-o.
Imi pare rau ca s-a intamplat asa dar este din cauza ca dvs. Nu ati fost mai hotarat.
Va multumim.
   Matei din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 02.06.2016 - 04.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul e chiar unul bun
- aproape toate camerele sunt ok ca si spatiu, camera 3 e mai mica
- Sufrageria mare, puteti da mici chefuri
- au bucatarie, doar ca e un aragaz mic (fara cuptor)
- proprietarul nu sta acolo, astfel ca ai parte de intimitate
- apa calda la dus (lucru pe care nu il ai peste tot)
- televizoare lcd in camere
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca inchiriati mai multe camere, pretul e mai mare si in cele din urma il negociati cu proprietarul. Noi am dat 1000 de lei pe 2 nopti, pret care oricum e destul de bun (chiar ieftin), doar ca sa stiti ca nu corespunde cu cel de pe site
- e cam frig in camere si pe hol (foarte frig noaptea). Inteleg ca ar iesi mai scump daca ati oferi caldura noaptea, insa macar paturi de lana in fiecare camera, cred ca ar fi ok sau plasare de aeroterme
- aragazul din bucatarie ar fi bine daca ar avea si un cuptor
- canapeaua din sufragerie fie schimbata, fie pusa o husa, ca arata deplorabil
- pusa o lumina pe hol la mansarda
- ar fi genial ca toate dusurile sa aiba cabina, ca sa nu mai fie udata toata baia cand vrei sa faci un dus
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Scrie ca exista o camera cu 2 paturi simple, de fapt nu este asa.
- o camera are baia pe hol, insa e numai a ei
CONTACT UNITATE
Dumitrescu Daniela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,