adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Dumitrescu din Sinaia

Sinaia , str. Calea Moroieni, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Dumitrescu din Sinaia


   Daniela C. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 17.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera are priveliste frumoasa, confortabila, raportul pret calitate bun. Cazare ideala pentru un week-end. Gazde primitoare, ne-au asigurat transportul gratuit de la gara, am avut posibilitatea sa ne alegem camera.
Desi e o mica distanta fata de centru (sau punctele de interes) exista transport in comun foarte bine pus la punct cu care in 5 minute se ajunge in centru. Noi mergeam pe jos pentru ca am mers la munte pentru miscare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea de la baie era infundata (am inteles ca este problema cu canalizarea pe strada) dar am semnalat gazdei care a luat masurile care se impuneau.
   Iulia V. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 12.12.2014 - 14.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost foarte amabila, camera arata chiar mai bine decat in poze!
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin praf pe uscatorul din baie, insa nu a fost neaparat un inconvenient. De asemenea, este relativ departe de centru.
   Razvan din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 12.01.2013 - 13.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cel mai bun raport calitate/pret, curat, personal amabil.
   Maria H. din Sinaia
nota: 9.7
schedule sejur: 06.12.2012 - 09.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut mult aspectu camerelor si caldura.
   Sabina din Braila
nota: 9
schedule sejur: 02.12.2012 - 03.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nici un deranj acustic (vecini, autoturisme, tren);
Personalul a fost foarte amabil, ca intotdeauna la vila Dumitrescu;
Vederea din camere este fantastica;
Bucataria dotata cu de toate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Intr-un scurt interval de timp se intampla ca radiatorul sa nu mai incalzeasca la fel si se face putin mai rece in incapere;
Răspunsul unității:
Problemele cauzate de incalzirea centrala au fost rezolvate o data cu achizitionarea unei centrale performante alimentata cu lemne.
Va multumim pentru aprecieri!
CONTACT UNITATE
Dl. Dumitrescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,