adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Casa Tom din Sinaia 5 grade grade grade grade grade

Sinaia , str. Costilei, nr. 19  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Casa Tom din Sinaia


   Mihail Arcadius din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 28.09.2016 - 29.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Elegant, curat, linistit, vedere panoramică, dna Gabi (receptie) foarte amabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am simtit putin rece noaptea in camera.
   Andreea I. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 05.03.2016 - 06.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tin sa felicit personalul extrem de amabil care ne-au ajutat foarte mult. Am ramas chiar impresionata de disponibilitatea acestora. Va multumesc mult!
   Berechet S. din Constanta
nota: 9
schedule sejur: 29.12.2014 - 03.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea, confortul,curatenia si zona unde este amplasta pensiunea ofera un sejur frumos .
Multumesc personalului unitatii.
   Carmen G. din Craiova
nota: 9.7
schedule sejur: 23.08.2014 - 24.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie deosebita intr-un cadru foarte frumos, peisaj extraordinar vom reveni oricand cu mare placere.personalul amabil foarte saritor,curatenie exemplara.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat nemultumiri pe perioada sejurului.
   Cecilia-carmen . din Marburg - Germania
nota: 9.3
schedule sejur: 08.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si ospitalitate exemplara
thumb_down
Aprecieri negative:
Wlan deficitar
Mic dejun clasic, lipsa variabilitatii
Baia nedotata cu sapun, hartie igienica
Neconcordanta listei de produse cu continutul Minibarului din camera
   Andrei din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 08.05.2014 - 10.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona deosebita in care este situata pensiunea
-estetica arhitecturala a cladirii
-curatenie, promptitudinea gazdelor
-micul dejun
-camera cu vedere panoramica (2 balcoane+foisor)
   Stanciu L. din Focsani
nota: 10
schedule sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sejur de relaxare :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Niste papuci in camera nu ar strica.
Micul dejun ar fi mai elegant in forma unui bufet.
   Lorena M. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 29.07.2013 - 30.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, curatenia, linistea, discretia, amabilitatea si profesionalismul persoanei de la Receptie.
   Raluca din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.03.2013 - 31.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este superba, foarte aproape de castelul Peles. Camerele sunt mari, confortabile, luminoase si incredibil de curate. Doamna de la receptie este foarte prietenoasa si saritoare, se vede ca munceste cu placere si ne-a facut sa ne simtim extrem de bine primiti. A fost o experienta minunata si cu siguranta vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
   Mirela B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.10.2011 - 30.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este amenajata cu bun gust, curata, are loc de parcare, localizata in apropiere de castelul Peles, personalul foarte amabil si binevoitor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au patut pt bebelusi, in spatiile publice se fumeaza.
   Ionel B. din Braila
nota: 9
schedule sejur: 20.07.2011 - 26.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta, suficient de departe de zgomotul orasului si totusi suficient de aproape pentru a accesa facilitatile oferite de statiune (doar 10 minute de mers pe jos pana in centru). Aer curat, liniste, confort si curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui frigider mai incapator a fost suplinita de prezenta minibarului care poate fi folosit cu acordul adminitratorului ca frigider.
CONTACT UNITATE
A. Gal
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,