adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Camy din Sinaia

Sinaia , str. Mihai Eminescu, nr. 9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Camy din Sinaia


   Gabriel din Fetesti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate, nu am mai putut ajunge
   Rozalia din Targu Mures
nota: 8.7
schedule sejur: 17.03.2016 - 18.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi pensiunea se afla un pic departe de zgomotul orasului foarte ideal pentru a petrece o noapte linistita!
Dl Cotacu era foarte ajutator si corect. Multumim mult pentru tot!
Răspunsul unității:
Unitatea a avut doua evenimente neplacute din partea unor persoane care inteleg ca prin inchirierea camerelor sau a vilei au dreptul de a provoca daune si de a deranja pe ceilalti clienti ai vilei.

Aceste persoane au fost sanctionate contraventional de organele de politie existasnd si un dosar de cercetare pentru pagubele produse
Drept razbunare aceste persoane au afisat poze cu imagini din afara vilei si nu corespund adevarului scopul fiind acela de a denigra si induce in eroare alti doritori de a se caza si petrece un sejur la Vila Camy
Pentru a va convinge solicitati relatii de la personalul Vilei pentru a va pune la dispozitie imagini din vila si a va oferi relatii.
cu deosebita stima
Conducerea Executiva de la Vila Camy
   Adrian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.07.2015 - 13.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit minunat , gazda primitoare ,curatenia in camera s-a facut exemplar , am beneficiat de tot confortul unui concediu odihnitor , cu siguranta vom reveni .
   Adrian Z. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 25.06.2015 - 27.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii foarte bune pentru pretul cerut
-destul de aproape de centru
-liniste, curatenie
-personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat nemultumiri
   Catalin B. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 16.06.2015 - 18.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este foarte frumoasa si dotata cu tot ce ai nevoie. Fiecare camera are baie, tv, minifrigider si balcon. Gazda este foarte amabila si iti sta la dispozitie oricand. Camera foarte curata si frumoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu pot spune ca am o nemultumire anume, poate doar ca minifrigiderul este putin cam zgomotos. In rest totul e ok.
   Radu din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 17.03.2014 - 21.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, amabilitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Compresorul minibarului galagios. Deranjant pe timpul noptii.
   Ferencz din Cluj Napoca
nota: 8.7
schedule sejur: 07.08.2013 - 13.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil, dispus sa te ajute cu orice fel de informatii. Camera era mare, luminoasa, dotata cu televizor, pat mare, minibar/frigider, wi-fi; baia curata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Gradina din spate s-ar putea amenaja pana la apa.
   Cristian D. din Buftea
nota: 9.7
schedule sejur: 14.09.2012 - 16.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, personal amabil, liniste.
   Aura din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 20.08.2012 - 24.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, gazde primitoare si prietenoase, acces la bucatarie, vila situata intr-o zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cca 7 minute pana la telecabina si 10 minute pana in centru dar putin cam departe fata de parc si de punctele de interes (Peles, Furnica).
Răspunsul unității:
Multumim pentru caracterizare.
   Lungu M. din Fieni
nota: 9
schedule sejur: 24.08.2012 - 26.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, gazde ospitaliere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de adaugat.
Răspunsul unității:
Multumim.
   Antonescu A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.02.2012 - 12.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost serviabil, camera confortabila, mancarea proaspata si bine preparata.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru amabilitatea de care a-ti dat dovada in caracterizarea noastra.va mai asteptam cu drag.Pensiunea Camy
CONTACT UNITATE
George Florin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,