adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Aosta 21 din Sinaia

Sinaia , str. Aosta, nr. 21  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.7/10 Foarte bine
9 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 9).

record_voice_over Personal:8.3
insert_emoticon Servicii:7.8
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:8.5
location_on Localizare:10

Recenziile vilei Aosta 21 din Sinaia


   Nicoleta din Popesti Leordeni
nota: 6.5
schedule sejur: 30.11.2016 - 02.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera bine incalzita, salteaua numai buna, extra paturi, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un mop in baie ar fi ideal! (Se face balta in urma dusului)
   Corina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, ambianță plăcută, terasa plină de flori, de pe care poți admira un peisaj frumos, camera curată. Vila este situată foarte aproape de centru și de Parcul Ghica.
   Niculae din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este asezata perfect pentru un cuplu matur,liniste,curatenie,personal binevoitor,loc de parcare,revin cu mare placere la aceasta pensiune,orasul este curat,intretinut,flori,verdeata,gasesti de toate pentru fiecare buzunar,bravo!
   Catalin Alexandru din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 21.06.2016 - 23.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de toate punctele de interes din Sinaia
-conditii bune de cazare
-camera cu balcon
-atmosfera linistita
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de semnalat
   Denisa din Craiova
nota: 8
schedule sejur: 12.02.2016 - 14.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de centru, curăţenie în cameră şi în baie, cald şi linişte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Deşi în formularul de cazare scrie altceva, vila percepe avans.
Ne-au solicitat 10 lei în plus faţă de preţul cazării, „taxa de parcare” - e prima dată când ni se întâmplă asta.
Personal destul de dezinteresat, doamna de la recepţie are probabil un început de boală mintală, sau este pur şi simplu mai din topor şi nu vede nimic neînregulă în a-ţi permite tot felul de comentarii inoportune la adresa turiştilor.
Răspunsul unității:
Buna ziua. Vreau sa mentionez ca cei 10 ton care s-au cerut în plus reprezintă taxa salvamont si taxa stațiune.Suntem obligați prin lege sa percep aceasta taxa. Referitoar la avans scrie foarte exact în formularul de cazare ca unitatea noastra poate percepe avans. Va rog frumos fiti mai atenta data viitoare când faceti o rezervare la o unitate de cazare.
   Clemen din Constanta
nota: 5.5
schedule sejur: 28.08.2015 - 02.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru, zona linistita, lenjerie curata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi este o pensiune relativ noua, mobilierul este foarte vechi si destul de deteriorat. In cele cinci zile, nu a intrat nimeni in camera, pentru a lua gunoiul.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
La curte si gratar nu este acces. Ni s-a spus spus scurt si raspicat ca acolo este casa gazdelor .
Răspunsul unității:
Buna ziua. Țin sa vă explic foarte clar 2 amanunte. Vila noastra este data in folosință în anul 2009 iar mobilierul este tot de atunci dar din păcate unii turisti l-au mai deteriorat.acestea sunt condiții pt o vilă de 2 stele. Daca aveti pretenții mari alegeți o unitate de 4 stele unde pretul este de 300 ron pe noapte.
   Niculae din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare,facilitati,calitate-pret ok,
   Artur R. din Ploiesti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este foarte interesat de o sedere placuta a turistilor.
   P G. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta, aproape de centrul orasului, zona linistita, personal atent, curatenie, tot ce iti doresti in vacanta
CONTACT UNITATE
Receptie vila
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,