adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea MartinezzZ din Sinaia

Sinaia , str. Opler, nr. 17  
​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare.
Cinci camere confortabile și un living generos - orice ți-ai dori de la o vacanță la munte. Puf. La Martinezzz din Sinaia lași deoparte dress codul sau covorul roșu și începi să te gândești la zile relaxante cu dimineți târzii. De fapt, aici te oprești, îți iei o pauză sau îți planifici cel mult zborul spre pârtii sau drumețiile. Nu înainte de a-ți lua micul dejun. Scuză-ne, dar la Martinezzz poți avea și brunch. Chiar prânz sau cină după preferințe.

Dotari:
5 camere dispuse pe trei niveluri (băi individuale cu cabină de duș)
Așternuturi și prosoape, papuci călduroși, gel de duș și feon
Bucătărie complet utilată
Grătar și terasă
Wifi
Tv și sistem audio/video
Mini bibliotecă și colecție de filme

Extra:
Mic dejunuri, brunch-uri, prânzuri și cine.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Madalina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,