Pensiunea Codrului din Sinaia grade grade grade

Sinaia, str. Turturelelor, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

   Alexandra Teodora din Bucuresti
nota: 9.33
schedule sejur: 10.12.2016 - 12.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut mult, este un loc linistit, potrivit pentru familii cu.copii. Fetita mea a fost foarte entuziasmata. Proprietarul unitatii este foarte implicat si serios. Voi reveni cu siguranta.
   Florin din Bucuresti
nota: 9.33
schedule sejur: 05.12.2016 - 08.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Livingul spațios. Desi este destul de departe de centrul orașului permite accesul destul de facil la telegondola, la Castelul Peleș si drumul spre cota 1400.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mbunătățirea accesului la dus în camera de 3 paturi
   Stefan din Deva
nota: 10
schedule sejur: 28.09.2016 - 30.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simțit foarte bine. Camera si pensiunea curata. Gazda a fost foarte primitoare.
   Eliza din Voluntari
nota: 10
schedule sejur: 30.10.2015 - 01.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie buna, curatenie, personal foarte dragut
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru recenzia dumneavoastra si va astept cu drag si in alta perioada!
   Razvan din Bucuresti
nota: 9.83
schedule sejur: 11.01.2015 - 14.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Propietar corect,curatenie,locatie buna,raport calitate-pret excelent.Un mare plus este ca in fiecare zi se facea curatenie.Se merita
Răspunsul unității:
Va multumesc Domnule Razvan si va astept cu mare drag si in alta perioda.
CONTACT UNITATE
Dima Cristian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.