adaugă o unitate turistică
search
date_range

Sinaia Alex Luxury Apartament din Sinaia

Sinaia , str. Zambilelor, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile Sinaia Alex Luxury Apartament din Sinaia


   Petcu M. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 11.08.2012 - 19.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
View-ul este foarte frumos.
Apartamentul este foarte spatios.
Personalul placut, nu ne-a lipsit nimic.
Am stabilit de la inceput cu d-l Pintilie sa avem o masina de spalat in apartament si in a 2-a zi din sejur ne-a adus-o.
Magazine prin preajma au fost, deci si cu aprovizionarea am stat bine.
Dpvd curatenie a fost ok, la 2 zile veneau 2 fete si dadeau cu aspiratorul si eventual cu mopul pe parchet (doar atat am cerut noi).
Dpdv deplasare / atractii turistice a fost bine; statia de autobuz/microbuz (chiar capatul) era la cateva minute de mers pe jos.
In jurul nostru a fost liniste, in ce-i priveste pe ceilalti locatari/chiriasi; noi am facut un pic mai multa galagie (copiii) insa nu foarte multa.
Dotarea bucatariei este buna; am vazut parca si un prajitor de paine, pe care nu l-am folosit insa. Nu era filtru de cafea, dar ne-am baut cafea la ibric dimineata pe balcon, cand rasarea soarele, in fata un peisaj deosebit de frumos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui renovat in anii urmatori.
Mobilierul un pic mai uzat, pe ici si pe colo, ar trebui schimbat/reparat.
Am nimerit in perioada cand temperatura a fost sub 12 grade noaptea si am pornit centrala (caldura); Copiii mici sunt agitati in somn, se dezvelesc. Aici d-l Pintilie ne-a atras atentia de cateva ori ca totusi suntem in august..
CONTACT UNITATE
Sorin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,