adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Roberto din Sinaia

Sinaia , str. Mihail Kogalniceanu , nr. 39  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Roberto din Sinaia


   Catalin din Tg. Neamt
nota: 7.5
schedule sejur: 27.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa
Camera spatioasa si curate
Personal atent si amabil
Comunicare foarte buna
Mic dejun gustos.
Un sejur placut dar la un pret prea mare pentru ce se ofera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa parcare. Se parcheaza pe trotuar.
Televizorul functiona cu intreruperi.
Frigiderul din camera era plin de gheata fapt pentru care congelatorul nu putea fi folosit.
Accesul in hotel este greu datorita faptului ca pentru a ajunge din strada la receptie trebuie urcat pe scari (aproximativ 2 etaje).
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu au toate camerele balcon(ex. Cam 10)
Camera in care am fost cazati(camera 4) nu are terasa ci un balcon obisnuit.
   D. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 10.05.2010 - 14.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera imensa, balcon mare spre padure, aer evident foarte curat datorita orientarii camerei. Personalul foarte placut si competent. Mic dejun generos, raport pret-calitate foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun un pic repetitiv, poate deveni deranjant daca stai mai mult de una-doua nopti. Dar repet, un mic dejun generos.
CONTACT UNITATE
Niculae Margareta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,